friendlyguy_100 Geplaatst: 17 maart 2005 Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Vraagje: vreeswijk heeft zijn 8000 al een keer opgeblazen bij de 3e flash monteren/solderen. Dat wil ik dus voorkomen. Nu komt natuurlijk de grote vraag. Is het nu bewezen en of bekend of je de Strong 8000 2x met de soldeerbout mag aanvallen. - Ik heb dus de motor-modificatie (door Vreeswijk aangebracht). - En wil dan ook nog de 3e Flash gaan inbouwen. Kan dat beide, of krijgen we de grote knal, met wat rook-dampen??. In de voorbeeld foto's zie ik het nergens, en lijken het mij dus 'maagdelijke' 8000 boards. Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen. Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a). (vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VREESWIJK Geplaatst: 17 maart 2005 Delen Geplaatst: 17 maart 2005 ja, dat kan. mijn deco is overleden door een soldeerfout bij de flash. maar mijn nieuwe decoder werkt gewoon met diode en flash. Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 17 maart 2005 Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Het (grote) voordeel zou zijn dat je met de geheugenuitbreiding alle patches kan uploaden 0064, 0065 en 0070. (nu is alleen 1 mogelijk) Je moet je zelf de vraag stellen; wil ik dat. En "heb ik dat er voor over". Tenzij een aanverwante hobby is om zoveel mogelijk uit jouw Strong te willen halen, dan is het een heel ander verhaal. Dan moet je die uitdaging aangaan. Uiteraard kan je tevreden zijn met hetgeen je nu ontvangt. Dan ken je beter afzien van uitbreiding, toch? HG CC PS dit was even filosofisch. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
interpol Geplaatst: 17 maart 2005 Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Con, Je gaat een beetje off- topic. Volgens mij stelde friendly-guy een andere vraag. Maar om terug te komen op jou antwoord; Zal het niet zo zijn dat de derde ic-flash misschien wel voor meer doeleinden gebruikt gaat worden, dus toekomstige aanpassingen in de firmware die alleen maar meer geheugenruimte gaan vragen? Ik ga er eigenlijk wel vanuit. En inderdaad ieder moet voor zich de afweging maken of hij of zij het wil. Daar is het hobby voor. Het is eigenlijk bestwel spannend, de vraag, zal hij het straks doen of niet. ps. moest ik ff kwijt Openbox sg9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
friendlyguy_100 Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Con, inderdaad "zoveel mogelijk eruit halen", dat is mijn drive. Ik heb tegenwoordig ook een Arrox Tiger-X, ook heel leuk spelen. Jammer dat de toolbox niet zo fijn werkt als EDSTRONG. Ik wil de Strong op de 2e TV aansluiten, of gewoon iedere maand wisselen. Dan moet mijn Strongetje in topvorm zijn. Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen. Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a). (vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 maart 2005 Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Ja de strong is een mooie decoder om zelf mee te stoeien dus hobby matig een perfecte decoder en werkt overigens ook zeer goed en dat is toch mooi meegenomen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 17 maart 2005 Delen Geplaatst: 17 maart 2005 @interpol Inderdaad ik liet me een beetje gaan. @friendlyguy_100 Ik kan me die kick wel voorstellen. @Cobus R Ik had nooit durven dromen dat je met een Strong zoveel kon doen als nu. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen