sat_viewer Geplaatst: 17 maart 2005 Geplaatst: 17 maart 2005 Heb ooit hier ergens op deze site eens een link gevonden naar een schema om zelf een convertor te maken van scart naar rf. Ik heb me reeds te pletter gezocht en gegoogeld zonder resultaat. Is hier soms iemand die zulk schema of link bezit, alvast bedankt sat_viewer
percies Geplaatst: 17 maart 2005 Geplaatst: 17 maart 2005 Je kan veel beter een oude video op de kop tikken en hier de modulator uit slopen. Let er dan wel op dat dit een oude modulator is, die niet klok/data gestuurd worden. Voeding, audio en video hier op aansluiten en voila RF uit!
sat_viewer Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Geplaatst: 17 maart 2005 @fransv heb inderdaad een philips video gesloopt, scart en modelator (6 pins) eruit gehaald. Doch graag had ik een schema gehad voor de aansluitingen qua spanning en signalen. Waarschijnlijk is dit afhankelijk van het type modulator, maar die specifieke gegevens zal ik hopelijk dan wel vinden. mvg sat_viewer
percies Geplaatst: 17 maart 2005 Geplaatst: 17 maart 2005 Als je het type video opgeeft is er vast wel iemand de een schema weet te vinden op het net.
Gast Geplaatst: 17 maart 2005 Geplaatst: 17 maart 2005 Haal het blikje eens open. Misschien staat er wel wat op de print en anders kun je eea aan de componenten opbouw snel herkennen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen