Gast Geplaatst: 18 maart 2005 Geplaatst: 18 maart 2005 Hallo Ik woon in het buitenland (niet EU) en heb een oude irdetokaart via een vriend in nederland. Mijn vriend is inmiddels 2 keer verhuisd. Ik neem aan dat die kaart niet juist geregistreerd is. Met de nieuwe kaart wil ik alleen de vrije zenders ontvangen en "zeker" geen pay-tv. Nu lees ik de wildste verhalen over kosten etc. in dit forum, ik begrijp echter dat de kaartwissel van een Irdeto1 naar Seca2 slechts € 19.95 kost. Is dit juist? Mijn vriend wil ik niet groot belasten met de kaartwissel, hij heeft ook geen computerervaring. Nu wil ik weten welke gegevens ik nodig heb om van a tot z door de www.kaartwissel.nl te gaan en alles in te vullen. Om geen slapende honde wakker te maken wil ik nu nog niet mijn multichoice nummer invoeren en het zelf testen. Heeft iemand alle screendumps van elk fenster bij het doorlopen van deze umruilprocedure. Zijn er nog andere problemen te verwachten, of word de Seca2 kaart dan vlot naar mijn vriend verstuurd. Moet ik eerst het huidige adres bij ANAL Plus registreren of gebeurd dit automatisch bij de afwikkeling op www.kaartwissel.nl Met welke CI werkt de Seca2 kaart eigenlijk. Ik heb volgende Module, Seca 1.03, Seca 1.05, FreeCAM 2.020, JokerCam en Matrix Reloaded 1.17 Zijn er nog tips van mensen die het reeds hebben uitgevoerd. Bij voorbaad hartelijk dank voor input, hopenlijk is in mei niet alles zwart! Mvg Gerard
Gast Geplaatst: 18 maart 2005 Geplaatst: 18 maart 2005 Er zijn een aantal simpele manieren: Je kunt de vriend vragen om de Irdeto 1 kaart op het correcte adres te laten registreren. Kost niets (Heb dit zelf moeten doen i.v.m. mijn verhuizing). Hierna kan je vriend het Irdeto 1 nummer invoeren in de database. Al naar gelang het pakket kost dit een extra bedrag. Het verzenden van de kaart duurt ca. 3 weken
Gast Geplaatst: 18 maart 2005 Geplaatst: 18 maart 2005 Citaat: Er zijn een aantal simpele manieren: Je kunt de vriend vragen om de Irdeto 1 kaart op het correcte adres te laten registreren. Kost niets (Heb dit zelf moeten doen i.v.m. mijn verhuizing). Hierna kan je vriend het Irdeto 1 nummer invoeren in de database. Al naar gelang het pakket kost dit een extra bedrag. Het verzenden van de kaart duurt ca. 3 weken Dat registreren van de kaart gaat dat telefonisch (dure 0900 Nummer, of is dit via een website van canaplus. Mijn vriend heeft geen computer, vandaar en ik wil hem niet een hoop telefoonkosten aanhangen. mvg Gerard
D.Quijote Geplaatst: 18 maart 2005 Geplaatst: 18 maart 2005 Citaat: Om geen slapende honde wakker te maken wil ik nu nog niet mijn multichoice nummer invoeren en het zelf testen. Je kan gewoon bij kaartwissel je nummer intikken, dan kan je zien of je geregistreed ben. Voordat de laatste pagina verschijnt kan je gwoon weer uitloggen. gr.D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen