Ga naar inhoud


Ervaringen MyADSL? De mijne zijn niet zo goed.....


Funfreak

Aanbevolen berichten

Ik ben blij als ik binnenkort van MyADSL af ben.

Heeft iemand anders ook meegedaan aan de 'gratis PC actie' vorig jaar januari van My ADSL?

Ze hebben toen snel de voorwaarden aangepast (afsluitkosten € 69 ingevoerd) en op een slinkse manier de aanmelder nogmaals laten tekenen. Is vorig jaar op 24 januari ook in Vara's Kassa geweest. Geen enkele provider heeft afsluitkosten voor zover ik weet. De directeur beloofde deze niet in rekening te brengen bij klanten die zich aangemeld hebben tijdens de actie periode.

Ik heb in mei vorig jaar mijn abonnement al opgezegd per april 2005 en dat is schriftelijk bevestigd. Maar....., van de week gebeld voor het KPN-service id (nodig voor migratie van de aansluiting) en toen werd mij verteld dat er helemaal geen opzegging bekend is in hun systeem. Gelukkig heb ik hier de schriftelijke bevestiging van hun van mei 2004.

Ook veel gedonder gehad met de rekeningen. Betaal je per jaar vooruit, gaan ze gewoon per maand ook nog incasseren.

Nu maar hopen dat de beeindiging van het abonnement goed gaat en dat ze niet de € 69 in rekening gaan brengen. Want dan zal ik zorgen dat ze nogmaals in Kassa komen!

Ik ben wel op zoek naar mensen die ook hun abonnement hebben opgezegd bij MyADSL en zich vorig jaar tijdens de actieperiode hebben aangemeld. Mocht er wat mis gaan, hebben we steun aan elkaar.

Tja, ik moest het effe kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...