dunhans Geplaatst: 19 maart 2005 Geplaatst: 19 maart 2005 Op veel plaatsen in Breda en Oosterhout zag ik op de billboards langs de wegen, reclame voor KPN digitale tv. Is er dan al ontvangst in die plaatsen? Volgens mij niet, wel in Gorinchem en Rotterdam. Maar dat is toch te ver weg om met een binnenantenne te ontvangen? Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
EL PIÑO Geplaatst: 19 maart 2005 Geplaatst: 19 maart 2005 Lukt wel hoor. Ik heb ze ook gezien in Oosterhout vandaag en ik vroeg me eigenlijk af of men dan snel zou beginnen aan de uitrol hier in de buurt, wat me dan wel logisch lijkt. Officieel kan het nog niet, maar iemand die ik ken in Breda (Princenhage dacht ik) ontvangt het gewoon met een binnenantenne, in Oosterhout moet dat dus zeker lukken, en hier (zo'n 10 kilometer boven Oosterhout) lukt het ook erg goed. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Gast Geplaatst: 21 maart 2005 Geplaatst: 21 maart 2005 ontvangst in breda is mogelijk dit met een buiten antenne gericht op rotterdam binnenantenne lukt me hier nog niet ,voor belgie krijg ik op de achterkant werkt dus ook ,kwaliteit van beeld is redelijk goed echter geen schotel kwaliteit gr jaap
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen