the boss Geplaatst: 19 maart 2005 Geplaatst: 19 maart 2005 Waarom kan ik een pc die is aangesloten op een livebox (wanadoo) niet via pcanywhere benaderen ?. Bij normale adsl of kabelverbinding gaat dat prima via ipnummer. Wie heeft de oplossing. Grtz. Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.
the boss Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Geplaatst: 23 maart 2005 Bedankt,ga het zo spoedig mogelijk proberen. Grtz. Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.
the boss Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Geplaatst: 1 april 2005 Vanalles geprobeerd,maar krijg geen verbinding met pc achter de livebox. Configuratie in livebox aangepast zodat het ipnummer en de standaard poort waar pcanywhere mee werkt 5631 voor data en 5632 bij statusport bekend is. Dat lukte niet omdat de livebox zelf dat poortnummer gebruikte om via wlan in de configuratie te komen. Toen ander poortnummer genomen 5633 voor data en 5634 voor status. Zelfs nog 2 aparte entry`s gemaakt 1 voor tcp en 1 voor udp ,van poort naar poort verschillende en ook dezelfde poortnummers gebruikt,maar het lukt niet. Wat zou ik nu nog kunnen proberen ? Wie nog een idee heeft ? dan hoor ik het graag. Grtz. Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen