Toine Geplaatst: 19 maart 2005 Geplaatst: 19 maart 2005 Hoi, Op de db heb ik een persoonlijke boeket aangemaakt. Deze zou ik eigenlijk willen bewaren, maar de rest wel vernieuwen met de settings van Joske. Kan ik mijn persoonlijke bouqet op 1 of andere manier bewaren en weer invoegen in de nieuwe settings? Alvast bedankt, Toine
Ðeninux Geplaatst: 20 maart 2005 Geplaatst: 20 maart 2005 Bewaren kan natuurlijk, je leest gewoon je settings uit je dreambox. Wel een beetje vreemd dat je die settings niet al gewoon op je pc hebt staan, of je moet hem bewerkt hebben met de afstandsbediening. Dus i.p.v. settings naar je dreambox sturen, deze uitlezen en opslaan. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Toine Geplaatst: 20 maart 2005 Auteur Geplaatst: 20 maart 2005 Ik wil 1 bouqet bewaren van de dreambox (die is dus inderdaad gemaakt op de dreambox zelf) en deze op de PC toevoegen aan een nieuwe settinglijst van Joske. En dat lijkt -vreemd genoeg- niet te kunnen. Toine
Gast Geplaatst: 20 maart 2005 Geplaatst: 20 maart 2005 Citaat: Ik wil 1 bouqet bewaren van de dreambox (die is dus inderdaad gemaakt op de dreambox zelf) en deze op de PC toevoegen aan een nieuwe settinglijst van Joske. En dat lijkt -vreemd genoeg- niet te kunnen. Toine In DreamBoxEdit JOSKE lijst openen. Dan op TOOLS en COMPARE LOADED SERVICE WITH SERVICES FROM DREAMBOX kiezen! Werkt!!!! Daarnaar saven.
HappyLlama Geplaatst: 20 maart 2005 Geplaatst: 20 maart 2005 Citaat: Ik wil 1 bouqet bewaren van de dreambox (die is dus inderdaad gemaakt op de dreambox zelf) en deze op de PC toevoegen aan een nieuwe settinglijst van Joske. En dat lijkt -vreemd genoeg- niet te kunnen. Toine Het makkelijkst: - via dreamboxedit je settings ophalen van de dreambox naar een aparte directory - vervolgens joske settings openen - via menu -> import -> import user bouquets de gewenste bouquets importeren uit de aparte directory Adriaan
Toine Geplaatst: 21 maart 2005 Auteur Geplaatst: 21 maart 2005 Dag Adriaan, Inderdaad, gelukt. Bedankt, Toine
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen