Gast Geplaatst: 20 maart 2005 Geplaatst: 20 maart 2005 Ik heb weer eens een brandende vraag. Ik heb een archsat ellips met drie lnb's en een 4.1 disqec kastje. Nu heb ik daar nog 1 ingang in vrij. Kan ik daar een 2e schotel op plaatsen met een disqec motor en draait de motor ook nog in combinatie met met die 4.1 disqec ???? Onvanger is een topfield pvr4000
mr_rolin Geplaatst: 24 maart 2005 Geplaatst: 24 maart 2005 Ik denk, dat het wel mogelijk is. Zeker als je een diseqc switch hebt met relais, met diode switches weet ik het niet of het werkt. Je moet de motor dan wel op ingang 1 van de switch zetten, dit is namelijk de default ingang (zonder diseqc 1.0/1.1 commando's staat hij altijd op ingang 1). Mvg, Rolin DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden. Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.
Robsim Geplaatst: 24 maart 2005 Geplaatst: 24 maart 2005 Volgens mij moet dat zeker lukken en ik zou denk ik een 0/12v switch gebruiken. B.v. usuals in combinatie 12v en diseqs in combinatie 0 V. Ik heb dit al eens uitgezocht voor mijn Xtreme en dit is voor mij de manier. [color:"green"] Als je je vrouw laat navigeren tijdens het autorijden, zie je meer van de wereld als met een GPS systeem!! [color:"blue"] Xtreme pvr & Digix pvr [/color]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen