frozen-sky Geplaatst: 18 december 2001 Geplaatst: 18 december 2001 Ik luister regelmatig naar de Franse radio zenders, welke FTA zijn, echter heb ik nu af en toe dat na circa 30 a 60 minuten luisteren (op een kanaal) ik de bekende rode balk 0100 - not available or scrambled. Volgens mij heb ik dit sinds ik de 4.1 patch (en gelijk ook de 5in1) gebruik. iemand toevallig dezelfde problemen meegemaakt.... Even zappen verhelpt 't probleem voor een nieuwe 60 minuten. Heb 't bij verschillende radio zenders reeds meegemaakt (oa. Paris Jazz & Radio FG) Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient. Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV
Bink Geplaatst: 20 december 2001 Geplaatst: 20 december 2001 Yep. Heb ik ook meegemaakt sinds ik de 4.1 erin heb... Ik luister vaak naar Cherie FM.<p>Sowieso doet die 4.1 meer rare dingetjes (alhoewel 'ie verder PERFECT werkt), zo geeft hij bijvoorbeeld aan dat Cherie FM ondertiteling meestuurt... haha<p>Bink.
Gast Geplaatst: 27 december 2001 Geplaatst: 27 december 2001 Heb hetzelfde probleem met de greek patch. Soms werkt het perfect en soms valt het na een half uur uit.
Aanbevolen berichten