Gast Geplaatst: 21 maart 2005 Geplaatst: 21 maart 2005 hoi mensen ik heb een vraag ik heb nu 2x dsx 7072 maar nu krijg ik geen automatische updates meer van polsat waar kan dit aanliggen ik heb hem doorverbonden van de eerste naar de 2de decoder via die uitgang achterop de eerste decoder eerst had ik wel gewoon automatische updates weet iemand hier een oplossing voor ik werk met de firm van lex ik hoor graag van jullie Groeten Marcel
berry11 Geplaatst: 21 maart 2005 Geplaatst: 21 maart 2005 Polsat Sport AU: Instelling in het + menu 6 moet EMM Emu op "Nieuw" staan (Klik + dan menu dan 6 en dan 0 ) en in + menu 5 moet Auto PID op "uit" staan. (Klik + dan menu dan 5 en dan 0 ) Bij Polsat sport een paar keer tussen kanalen op en neer schakelen dan haalt hij telkens de nieuwe key´s op, dus kanaal er voor of na en weer terug, je krijgt dan na een tiental seconden beeld op Polsat. heb je er ook een seca kaart er in zitten polsat doet wel update bij deze firmware Dreambox 7020hd & 800hd visiosat 3 Rocket feet lnb alps 1 Alps LNB Twin philips led-tv 40pfl7605h B&W ---- Chorale,(met de fantastische FU13 buis.813)bksubje
Gast Geplaatst: 21 maart 2005 Geplaatst: 21 maart 2005 hoi bedankt maar dat wist ik al hij heeft het altijd gedaan alleen sinds ik er 2 decoders aan heb hangen doet ie da nie meer en nee ik heb er helemaal geen kaartje inzitten en ook nooit gehad dat is het gekke ervan dus ik hoop dat iemand mij verder kan helpen M.V.G Marcel
Zilverster Geplaatst: 21 maart 2005 Geplaatst: 21 maart 2005 @hondax8rx, Ik zou eens proberen de decoders om te wisselen dan, m.a.w. de decoder die AU moet zijn het eerste op de LNB, waarna je deze doorlust naar de tweede decoder, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Pionewbie Geplaatst: 21 maart 2005 Geplaatst: 21 maart 2005 Lees eens de topics door over het doorlussen van 2 ontvangers. Dus een tweede ontvanger aansluiten op de eerste. Om die tweede ontvanger goed te laten werken, moet de eerste uit staan, of afgestemd staan op dezelfde sateliet, hoge/lage band en polarisatie als de zender die je op die tweede wilt ontvangen. Als je met 2 ontvangers wilt werken, is dat doorlussen niet echt geschikt. Je kunt je LNB, afhankelijk van wat je wilt, beter vervangen door een twinLNB, of 2 twinLNB's en 2 diseqc switches, of een twin monoblock. En dan van daaruit met 2 aparte kabels naar de ontvangers gaan. Nu werken ze onafhanklijk van elkaar en kan je op iedere ontvanger zonder problemen kijken naar wat je wilt.
Gast Geplaatst: 21 maart 2005 Geplaatst: 21 maart 2005 ik wist dat je met dat doorlussen maar naar 1 sateliet tegelijk kan kijken maar ik ben niet van plan om nog een nieuwe monoblock te kopen want heb net er een nieuwe opgehangen snap je tenzei iemand er 1 heeft voor een mooi prijsje maar hij heeft altijd autoupdates gedaan met het doorlussen en nu doet ie dat een 1 x niet meer das het probleem dus ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen Groeten Marcel
gamgra Geplaatst: 21 maart 2005 Geplaatst: 21 maart 2005 Hoi Honda, Heb je al geprobeerd om de decoders even los te koppelen en afzonderlijk verbinden met de Lnb, daarna proberen of je een auto-update krijgt, misschien ligt het helemaal niet aan het doorlussen maar is je Firmware ontregeld. gamgra
Gast Geplaatst: 21 maart 2005 Geplaatst: 21 maart 2005 ik heb nu wat dingen geprobeerd en hij doet het nu nog steeds niet maar zilverster heeft me goed geholpen en ach ja hebben we weer wat te hobbyen maar toch iedereen bedankt groeten Marcel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen