Ga naar inhoud


Emigreren naar Spanje.....FEEST


Digipaps

Aanbevolen berichten

Citaat:
Het zwembad van 4 x 8 meter met romeinse trap is klaar, een verlaagd terras (3 traptreden) is er ook al en ben nu bezig met het afronden van een gebouwtje voor een buiten douche/toilet/pomhuis(zwembad).

Hierna volgt de buitenkeuken met BBQ...dus druk druk druk

 

tja tis wat je druk noemt.

met die ronde bierbuik in de spaanse zon op je stretcher en al die spanjaarden aan het werk zetten :D

 

geniet er maar van.

cheers

What's The Time

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 510
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ D.Quijote:

 

Nou niet zoveel bijzonders hoor, slechts een 88cm Triax en een Inverto Quad LNB 0,2dB...da's alles....en natuurlijk een antenne voor Iberbanda en 1 voor Digital Terrestrial ontvangst voor de Spaanse zenders..

 

 

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Digipaps,

 

Heb je een beetje snelheid op Iberbanda ??? Trouwens ook niet goedkoop zag ik op hun site. Wat natuurlijk wel lekker is de Spaanse DBV-T, zo'n 25 kanalen vrij te ontvangen zonder enig gedoe van abo's.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, Iberbanda is natuurlijk niet vergelijkbaar met mijn internetverbinding die ik in Nederland had...maar ik kan ermee uit de voeten..is te behappen en niet storend langzaam.

 

Het TV aanbod is wel erg leuk, we kijken regelmatig naar de Spaanse zenders...hoewel in de zomer iets minder..

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Spanje geeft het juiste voorbeeld gewoon gratis TV in huis want er wordt al genoeg betaald voor de commercials. En je wilt/mag niet betalen voor zenders die 20 mins per uur commercials strooien. Werkt prima dus dat TDT.

 

Iberbanda is erg duur, maar als je geen alternatieven hebt is het toch wel handig.

 

En kwa emmigreren lees je toch iedere keer zelfde verhaal na jaartje of twee wilt men echt niet meer weg de moeilijkste periodes zijn dan achter de rug en de gewenning is daar.

 

Ik leef hier nu al bijna 9 jaar heb een goede baan een lieve Spaanse vrouw en hoef hier dus ook never meer weg. We gaan enkel met vakantie de grens over smile

 

Spanje het land van de Zon mooie Vrouwen en Heerlijk Eten, met een beetje geduld smile

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike

nee man,

 

over een jaar of 10 groeien hier ook palmbomen aan het strand.

klimaatverandering heeft ook zen voordelen...

 

dan hoef ik niet meer weg.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Agent Mike
nee man,

over een jaar of 10 groeien hier ook palmbomen aan het strand.
klimaatverandering heeft ook zen voordelen...

dan hoef ik niet meer weg.



Maar ook nadelen ,de extremen nemen toe overdag 40 graden
s'nachts wolken breuken met overstromingen.
In spanje komen moeson regens en hurycanes.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edje-ken
Gadver
iedere keer als ik deze verhalen lees ben ik weer jaloers
dat wij zelf die stap (nog) niet durven te nemen.

edje


Het is ook niet voor iedereen, ik heb menige zien komen die na een paar zomers weer terug gegaan zijn naar hun moederland omdat het te heet voor ze is, niet kunnen wennen aan het mañana en familie te veel missen.
Ik zit nu al wat jaartjes hier in het zuiden (net onder Alicante ) en ben er aan gewend smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook voor mij en familie is de warmte geen enkel probleem, al is het wel zo dat wij in de volle zomer een beetje de schaduw zoeken en vooral het zwembad..en 's avonds lekker een wandeling over de boulevard in Torre del Mar...waar dan een lekker koud drankje zich best laat smaken....jaja...tis afzien wink

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...