Ga naar inhoud


Emigreren naar Spanje.....FEEST


Digipaps

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Frankrijk wordt te duur voor ze.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 510
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast schotelkop
Origineel bericht van: Satbakker
Dronken engelsen, en vooral ook luid aanwezig en erg asociaal ontkom je helaas niet aan. Maar goed zijn zijn ook weer goed voor de economie hier. Wel hun eigen economie want ze geven practisch alleen uit aan engelse detailisten. Hun eigen engelse kroegjes, eigen engelse supermarktjes, kledingzaakjes, autohandelaren, bouwondernemingen, klusjesbedrijfen, kapsalons, loodgieters, timmerlieden, schotel installatie bedrijfjes.....etc...etc..

Hebben hier in spanje een bloeiendere economie dan de spanjaard zelf.


Praat me niet over Engelsen daar heb ik echt me buik van vol
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan zitten kennelijk alle goede engelsen in Frankrijk.

Mijn engelse buren daar zijn allemaal best vriendelijk en goed opgevoed, en alles leeft in goede harmonie met de lokale bevolking en overige buitenlandse bewoners.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satbakker
Dronken engelsen, en vooral ook luid aanwezig en erg asociaal ontkom je helaas niet aan. Maar goed zijn zijn ook weer goed voor de economie hier. Wel hun eigen economie want ze geven practisch alleen uit aan engelse detailisten. Hun eigen engelse kroegjes, eigen engelse supermarktjes, kledingzaakjes, autohandelaren, bouwondernemingen, klusjesbedrijfen, kapsalons, loodgieters, timmerlieden, schotel installatie bedrijfjes.....etc...etc..

Hebben hier in spanje een bloeiendere economie dan de spanjaard zelf.


Daarom kom ik zelf altijd alleen in de Spaanse kroegjes...vooral als Real speelt op zaterdag of zondag...of zoals toevallig morgen.
Gezellig met een hele spaanse vriendenploeg samen voetbal kijken bij Mis Tapitas.....net nog een SMS ontvangen dat ik de wedstrijd van morgen niet moet vergeten....jaja..en wel van de lokale politieman..hahaha...naam ? natuurlijk Antonio.
Tja zo heet bijna iedereen hier wel :D

@Satzoeker, jij moet die kroeg dan ook wel kennen...toch?

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Dan zitten kennelijk alle goede engelsen in Frankrijk.
Mijn engelse buren daar zijn allemaal best vriendelijk en goed opgevoed, en alles leeft in goede harmonie met de lokale bevolking en overige buitenlandse bewoners.


Nou ook ik heb Engelse buren en die gedragen zich ook heel normaal hoor, natuurlijk zullen er hier ook wel wat aso's in de omgeving wonen, waar niet. En ik geef toe dat ze zich wel wat arrogant kunnen gedragen.

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digipaps
Origineel bericht van: ceesv
Dan zitten kennelijk alle goede engelsen in Frankrijk.
Mijn engelse buren daar zijn allemaal best vriendelijk en goed opgevoed, en alles leeft in goede harmonie met de lokale bevolking en overige buitenlandse bewoners.


Nou ook ik heb Engelse buren en die gedragen zich ook heel normaal hoor, natuurlijk zullen er hier ook wel wat aso's in de omgeving wonen, waar niet. En ik geef toe dat ze zich wel wat arrogant kunnen gedragen.


Ook wel wat????? Slijmbal smile

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satbakker
Origineel bericht van: Digipaps
Origineel bericht van: ceesv
Dan zitten kennelijk alle goede engelsen in Frankrijk.
Mijn engelse buren daar zijn allemaal best vriendelijk en goed opgevoed, en alles leeft in goede harmonie met de lokale bevolking en overige buitenlandse bewoners.


Nou ook ik heb Engelse buren en die gedragen zich ook heel normaal hoor, natuurlijk zullen er hier ook wel wat aso's in de omgeving wonen, waar niet. En ik geef toe dat ze zich wel wat arrogant kunnen gedragen.


Ook wel wat????? Slijmbal smile


Ook wel wat normale engelsen zul je bedoelen. Het overgrote deel daar lusten zelfs de honden geen brood van. Tuurlijk ken ik er ook wat die wel oke zijn, 3 in totaal smile

Wat mij enorm opwind is dat je af en toe gewoon het gevoel krijgt dat je in engeland woont. Tis toch niet normaal dat je hier wijken (urbanisaties)van zo´n 40 huizen hebt en dat daar dan 2 spaanse families wonen en de rest gewoon allemaal engels. En zo is dus de hele kust van spanje vanaf Valencia tot aan Cadiz hetzelfde fenomeen. En dan proberen ze hier nog de dienst uit te maken ook terwijl het overgrote deel niet eens gedrags codes of normen kennen want ze gedragen zich echt als een stelletje wilden. Hier mag alles, zwaar bezopen achter het stuurtje kruipen, lekkere heftige vechtpartijen tijdens en na het zuipen, dronken overal tegen aan pissen op straat, jaren met hun voertuigen hier rond rijden met engels kenteken, zonder verzekering, APK, etc....

Ik kan er wel een boek over los trekken.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja satbakker, dat wist je ook toen je daar ging wonen....het is nou eenmaal zo hier aan de costa's.

 

Maar nogmaals ik ondervind dat toch wat anders dan dat jij dat doet.

Meestal heb ik er geen problemen mee en soms wel.

 

Maar in Nederland stoorde ik mij soms ook wel aan bepaalde mensen..dus neem ik het op de koop toe en bemoei mij er zo min mogelijk mee..

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digipaps
Tja satbakker, dat wist je ook toen je daar ging wonen....het is nou eenmaal zo hier aan de costa's.

Maar nogmaals ik ondervind dat toch wat anders dan dat jij dat doet.
Meestal heb ik er geen problemen mee en soms wel.

Maar in Nederland stoorde ik mij soms ook wel aan bepaalde mensen..dus neem ik het op de koop toe en bemoei mij er zo min mogelijk mee..


Wist ik dat? Ja,... aan de costa´s, daarom zijn wij iets het binnenland/bergen in gegaan. En we waren verrast, vooral mijn Spaanse vrouw, dat de concentratie ook hier zo hoog was. Maar we hadden inmiddels al gekocht om te gaan bouwen.

Het enige wat ik kan zeggen is " ME CAGO EN LA MADRE QUE LOS PARIÓ"

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satbakker
Het enige wat ik kan zeggen is " ME CAGO EN LA MADRE QUE LOS PARIÓ"


Tja, hij is wat grof...maar er komen er dagelijks toch echt meer ter wereld hoor wink

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satbakker


Wat mij enorm opwind is dat je af en toe gewoon het gevoel krijgt dat je in engeland woont. Tis toch niet normaal dat je hier wijken (urbanisaties)van zo´n 40 huizen hebt en dat daar dan 2 spaanse families wonen en de rest gewoon allemaal engels. En zo is dus de hele kust van spanje vanaf Valencia tot aan Cadiz hetzelfde fenomeen.


was ik net aan het denken om naar Engeland te emigreren.... kan ik net zo goed naar jullie komen.... smile .

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, aan me cago en la madre que los parió is niets grofs aan. Is een heel erg veel gebruikt gezegde hier en als je hem begrijpt valt die wel mee. Maar daar moet je wel een beetje spaans voor spreken en begrijpen!

 

Maaarrrr, ik moet er wel bij zeggen dat ik er absoluut geen spijt van hem hier te zijn gekomen ondanks wat lopende zaakjes die opgelost moeten worden. Want toevallig hebben we het hier goed naar ons zin en zijn niet van plan weg te gaan. In tegenstelling tot veel britten. Want dat is weer het goede nieuws er gaan er gelukkig ook weer een hoop.

 

Overigens heb ik het niet over de britten in het algemeen, maar aan diegenen die zich hier niet weten te gedragen en gedrags gestoord zijn.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...