Digipaps Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Geplaatst: 25 maart 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch moet wel heel grof zijn want google translate maakt er niets van Re: Emigreren naar Spanje.....FEEST dus niet helemaal waar? ciao Tja, dit was een statement van mij "digipaps" dus en voor mij gaat dit wel op Wellicht erger ik mij minder snel aan anderen digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 oké dan overigens was ik overal en nergens je hebt daar fatsoenlijke prettige mensen en je hebt "troublemakers" hier en daar dus ook. ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 zo is het maar net. Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Digipaps Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Geplaatst: 25 maart 2010 Origineel bericht van: mapi Origineel bericht van: Tonskidutch moet wel heel grof zijn want google translate maakt er niets van valt best mee..... maar google translate is niet zo goed hoor.... Nou, als je hem letterlijk neemt vind ik het toch wat grof, maarja dat hebben we in het Nederlands ook wel. "Ik schijt op de moeder die hun ter wereld heeft gebracht" vrij vertaald dan he.... digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Satbakker Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Ja maar dat is juist het probleem als je de taal niet goed beheerst. Als je hem letterlijk vertaald komt dat eruit, maar zo word die niet begrepen. Maar dat is hetzelfde met spreekwoorden en gezegdes. Die zijn in een vreemde taal wat minder snel te begrijpen. - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax
Digipaps Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Geplaatst: 25 maart 2010 Origineel bericht van: Satbakker Ja maar dat is juist het probleem als je de taal niet goed beheerst. Als je hem letterlijk vertaald komt dat eruit, maar zo word die niet begrepen. Maar dat is hetzelfde met spreekwoorden en gezegdes. Die zijn in een vreemde taal wat minder snel te begrijpen. Vandaar de knipoog dus en de opmerking dat we dit ook wel in het nederlands hebben...is inderdaad moeilijk om te zetten... Lokale scheldwoorden of uitdrukkingen zijn moeilijk te volgen. Zo en dan nu weer terug naar de positieve kant van het verhaal hahaha digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
mapi Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Origineel bericht van: Satbakker Ja maar dat is juist het probleem als je de taal niet goed beheerst. Als je hem letterlijk vertaald komt dat eruit, maar zo word die niet begrepen. Maar dat is hetzelfde met spreekwoorden en gezegdes. Die zijn in een vreemde taal wat minder snel te begrijpen. correct, daarom had ik hem niet vertaald, omdat de gemiddelde sat4aller dit verkeerd zou begrijpen... Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Digipaps Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Geplaatst: 25 maart 2010 Origineel bericht van: mapi correct, daarom had ik hem niet vertaald, omdat de gemiddelde sat4aller dit verkeerd zou begrijpen... @mapi, Van mijn kant was het een vrije vertaling mat daarachter een knipoogje..omdat ook ik weet dat het zeer moeilijk is om deze uitdrukkingen vanuit een andere taal naar het Nederlands te vertalen. Zo heeft elk land zijn eigen "lokale"uitdrukkingen die letterlijk genomen heel iets anders opleveren. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 ah, heb hem door de ratten genaaid... (maastrichts gezegde) ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Digipaps Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Geplaatst: 25 maart 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch ah, heb hem door de ratten genaaid... (maastrichts gezegde) ciao Precies ja, En waar ik vandaan kom zeggen wij het weer net even anders.. door de ratten besnuffeld... hahaha...weer even iets netter digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Bigfoot Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Kunnen jullie wel een beetje bij het onderwerp blijven svp? Anders moeten we deze sluiten, en dat zou jammer zijn....
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Origineel bericht van: Bigfoot Kunnen jullie wel een beetje bij het onderwerp blijven svp? Anders moeten we deze sluiten, en dat zou jammer zijn.... ja sorry, mea culpa zou niets liever doen dan een switch naar een ander land ben echter in de valkuil van de belastingaftrek getrapt en kan momenteel niet verkopen zonder verlies geloof best dat je prima woont in eschpanja. ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Digipaps Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Geplaatst: 25 maart 2010 Inderdaad, weer terug naar het feest wat Spanje heet... digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
D.Quijote Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 @ Digipaps & Satbakker, is het bij jullie ook de hele volgende week puntmutsen parade ??? Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
mapi Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 dit dus.... Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen