Satbakker Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Yep, La Semana Santa. De heilige week. Feest in heel Spanje. Die ene van links met die puntmuts op die ken ik toevallig - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax
Digipaps Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Geplaatst: 25 maart 2010 Jaja, de 26e begint dit mooie feest weer....10 dagen pfff de mooiste die ik tot op heden gezien heb is in Malaga...echt groots. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Citaat: 10 dagen pfff hé effe niet puffen, zeg de katholieke cultuur opsnuiven en er in meegaan dan is dat een mooi feest het is toch wel wat anders als die stierengevechten ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Digipaps Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Geplaatst: 25 maart 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch Citaat: 10 dagen pfff hé effe niet puffen, zeg de katholieke cultuur opsnuiven en er in meegaan dan is dat een mooi feest het is toch wel wat anders als die stierengevechten ciao Nee, ik vind het een prachtig feest...die..pfff was bedoeld als "al die feesten...zwaar hoor " Zoals ik al vertelde ga ik ook mee met de romeria van Alcaucin, ook katholiek feest en lang bergopwaards lopen...hahaha..maar wel grandioos om mee te maken. En er zijn zeer weinig extranjeros die dit doen, geloof mij. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Gast schotelkop Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Origineel bericht van: mapi dit dus.... Dit doet me denken toen ik aan het werk was in missesiepie
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 nou ja... alsof we niet weten dat rare mensen 't geloof misbruiken laat staan dat ze, "de mensen ook maar een notie hebben van" weet je waar die puntmuts vandaan komt? (de tegenhanger van het spel, maar dan op kennis gebaseerd) ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Gast schotelkop Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch nou ja... alsof we niet weten dat rare mensen 't geloof misbruiken laat staan dat ze, "de mensen ook maar een notie hebben van" weet je waar die puntmuts vandaan komt? (de tegenhanger van het spel, maar dan op kennis gebaseerd) ciao ja de puntmuts komt uit België omgekeerde zak patat
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 bijna juist Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
D.Quijote Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 HIER een Wiki verhaal voor de geinteresseerden over Semana Santa: Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast schotelkop Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Is wel wat voor jerrie springer show ze zien het zelfde uit als de grand wizard. Stel je voor dat er een Spanjaard hier naar toekomt, met carnaval en zo punt op ze hoofd zet .
satzoeker Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 helaas nog niet maar dat kan in de eerste week van mei veranderen ,heb zelf mijn stek iets boven rincon wat het voetbal kijken betreft ,inderdaad prachtig ,de ene helft van de kroeg is barca en de andere real madrid dat geeft me toch een feest al die 2 tegen elkaar moeten spelen ik kijk dan meer naar de mensen dan naar het voetbal hoop dat we elkaar nog treffen in mei satzoeker` No,No y No
Digipaps Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Geplaatst: 26 maart 2010 Origineel bericht van: schotelkop Origineel bericht van: mapi dit dus.... Dit doet me denken toen ik aan het werk was in missesiepie Hoezo?, was dit je bedrijfskleding ? Overigens nog een wetenswaardigheidje. In Malaga wordt er tijdens semana santa op woensdag een gevangene vrij gelaten die zich dan uit dankbaarheid aansluit bij de processie. ... digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
mapi Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 ben eens in een klein mini dorpje naar de processie gaan kijken. we waren met zijn vieren de enigste die keken. De rest liep mee in de processie.... het hele dorp dus Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
mapi Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 langzaam vraag ik me af of het wel een feest is te emigreren naar Spanje..... Zij hebben Regen dat het barst.....( costa del Sol..... ) Wij hebben zon... Zij hebben gemiddeld 20 % werkeloosheid wij iets van 6 % tsja... en in mijn geval heb ik de Spaanse vrouw naar hier gehaald Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
D.Quijote Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Alleen voor de koffie zal je al moeten emigreren Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen