Ga naar inhoud


Hotbird op Humax


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb neteen 78cm Triax schotel geplaatst met een dubbele LNB. Ik heb een Humax 5400 IRCI met allcam versie 3.2. Tevens heb ik een fucard geprogrammeerd met de nieuwste 5 in 1 files van Duck. Op de Hotbird kan ik nu wel FTA|zenders ontvangen, maar geen Palco's, enz. M.a.w. ik kan geen betaal kanalen ontvangen. Wat kan hiervan de oorzaak zijn of wat doe ik verkeerd?

Ik heb met Astra kanalen verder geen problemen.

Ik ben nog behoorlijk nieuw op satteliet gebied dus neem me niet kwalijk als ik een verkeerde vraag stel.

Gerben

Link naar reactie
Delen op andere sites


het is vreemd want na twee weken palco gemist te hebben is hij al weer een week of drie terug

ik vraag me af of alles wel klopt met de softwaere

.wat voor softwaere heb je erin zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was te snel met mijn antwoord, sorry. Ik heb mijn seca module eruit gehaald en alle belangrijke zenders afgelopen en inderdaad, ook Palco draait nu weer met op m'n fun-kaart.

Voor Gerben, ik heb de Greek patch en gebruik de Boris 5in1 file (Duck).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, de Palco's blijken toch te werken, nadat ik het toestel een keer uit en aan heb gezet. Echter Zee TV, Pink TV en Sexvieuw blijven de melding geven dat de kanalen gecodeerd zijn. Ik heb echter begrepen dat ik deze ook moet kunnen ontvangen met een funcard met 5 in 1 files. Ook krijg ik af en toe wat vreemde tekens in de rode balk, bijvoorbeel %% tekens en de melding dat het kanaal gecodeerd is, bijv. op Tq's. Bij de eerste keer zappen wel ontvangst en bij de 2e keer dus deze vreemde tekens. Dit probleem heb ik nog niet gehad, toen ik de schotel alleen op de Astra had afgesteld. Kan het bijvoorbeeld zijn dat de diseq schakelaar dit probleem veroorzaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...