Gast Geplaatst: 22 maart 2005 Geplaatst: 22 maart 2005 Ik heb hier een curieus geval met courier imapd op een fedora 3 doos. Na een aantal dagen wil imapd geen accounts meer uitlezen. Als ik met telnet naar poort 143 connect reageert de server als normaal. Krijg netjes alle responses, inloggen lukt ook nog. Maar na de list commando's krijg ik niets meer terug. Een restart van de imap server (en de auth server) werkt het nog steeds niet. Als ik heel de bak reboot werkt alles weer zoals het hoort. Ik heb hetzelfde probleem met 2 recente versies van courier gehad. Heeft iemand enig idee waar dit door komt???
frozen-sky Geplaatst: 23 maart 2005 Geplaatst: 23 maart 2005 Misschien iets met log files/vol gelopen partities? Misschien teveel in /tmp, waardoor je partities vollopen? Kijk eens in de logfiles van je courier/messages/syslog etc Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient. Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV
Gast Geplaatst: 23 maart 2005 Geplaatst: 23 maart 2005 Bekijk ook de rechten van de imap folder en onder welke user imap en de mta draaien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen