Ga naar inhoud


irdeto smartcard extracted/accepted


Gast

Aanbevolen berichten

Bij de PW cinema kanalen geeft de ontvanger de melding smartcard extracted en een paar seconden hierna weer smartcard excepted. Meestal komt dan meteen weer beeld. Ik gebruik hierbij de gepatchte ird. ingang.

Is dit normaal,is dit een software probleem of ligt dit aan mijn goudkleurige kaart<p> confused.gif" border="0confused.gif" border="0 Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die goldkaartjes zijn nogal dun en worden vaak door het veertje in de smartkaart reader teruggedrukt wat een onstabiel kontakt tot gevolg heeft. Ik zou ervoor zorgen dat het kaartje er goed inzit door tussen het deurtje en de goldkaart een stukje schuimplastik te leggen.

Groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem heb ik ook gehad.. Haal de originele smartconnector (merk Ilssan meen ik) uit te humax, en soldeer er een fatsoenlijke in.. Die dingen zijn overal te krijgen, of sloop ze desnoods uit een oude D2MAC decoder of een peesje dvr500.. Hoef je tenminste niet alles vol plakband en piepschuim te gaan plakken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<p>met plakband gaat het prima hoor.<p>Ik heb op al mijn kaartjes gewoon aan de lang kanten een stripje HEMA-plakband gepakt.<p>Kost (bijna) niks, en werkt echt 100%.<p>En rotzooi?? echt niet hoor heb er nog nooit problemen mee gehad, en mijn kaarten verwisselen bijna dagelijks!<p>Suc6<p>Satijntje

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef zelf de voorkeur aan een dubbel gevouwen stukje karton. Deze druk je tussen de ingestoken kaart en de gleuf van de interne Irdeto cam.<p>Plakband vind ik riskant, aangezien de cam en de goldcard nogal warm wordt loop je de kans dat de tape loslaat en gedeeltelijk in de cam achter blijft wanneer je de kaart er uit haald!<p>Greetings,<p>Redcat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt het wel aan het kromtrekken van de goldkaartjes want ik heb het ook bij mijn pic-kaartje en dan meestal bij irdetozenders.

Of is PW weer aan het kloten met de datum wat mijn pickaartje niet bij kan houden, of zoiets?

M.a.w. ik weet het ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht ook tijden lang dat het aan de "klemvastheid" van de Humax-smartcardlezer lag, maar da's dus NIET waar. Die extracted/accepted melding kreeg ik tijdenlang met een kaart, waar ik vervolgens een nieuwe file op heb gezet. En... drie keer raden: de meldingen waren weg. Het ligt dus aan Premiere...<p>Bink.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...