Ga naar inhoud


Dit moest ik ff kwijt


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zit eigenlijk al een tijdje met iets dat mij stoort, het gaat over het patchen van de humax 5400Z. Je hoort er eigenlijk niemand meer over. Voorheen werd er gespeculeerd en werd er gesproken over de verkoop van Z-Boards. Deze Z-boards werden in korte tijd op de markt gebracht en nu hoor je er helemaal niets meer over.

Er waren mensen die sites opstelden met 'nuttige' informatie over het patchen van de 5400Z.

Bepaalde hiervan hebben iets moois opgezet en hebben vervolgens geprobeerd om er commercieel beter van te worden. In het begin werd er dagelijks software op de pagina gezet, nu nog maar eens in de 10 dagen een nieuwe settingslijst. En dan doen ze zich voor als de goeie jongens die niet commercieel zouden zijn. Sponsoren veel geld laten betalen en ondertussen zelf een webshop toevoegen aan je 'niet-commerciele' site. Daar wordt ik nou misselijk van.

Ik spreek daarbij niet over Crazy Ivan, want die doet veel en nuttig werk voor de sat-hobby.

Dit moest ik gewoon ff kwijt. <p>Satkeumes

frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik rook het gewoon snif snif<p>Deze kerel moet n keer ophouden.<p>Hij zal wel met kerst reces zijn.

Wat deze man allemaal verkloot wil je niet weten.<p>Alles wat hij doet is goed de rest (wat dus niet van hem afkomt) verkloot hij.<p>duidelijk is dat hij anderen schade toebrengt om er zelf beter van te worden.<p>Nu dan ook commercieel: was te verwachten natuurlijk, want daar gaat het hem om.<p>Inmiddels al veel mensen gesproken die een pleurishekel aan hem hebben.

Daarom een speciale club opgericht...<p>Alle gal kunt U daar kwijt en wordt beantwoord.<p>noem het maar een niet fan club ofzo. T gekloot moet maar eens afgelopen zijn.<p>iedereen naar zijn hand zetten.

Zand in de ogen strooien van veel mensen.

Gruis en ruisveroorzaker.<p>Bent U het ook zat.

mail:vieuwer.hater12move.nl<p>(moet trouwens zeggen dat het inderdaad stil is

en niet veel ruis van nare bezoekers op de sites

zou hij zijn z-board en satshop centen aan het opmaken zijn in de sneeuw)<p>En op bovengaande poster in te gaan: Er zullen toch wel veel mensen zijn die met m in de maag zitten.<p>dus mail:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op deze wijze gaat mij de discussie al snel te ver.

Ik stel voor dat verdere "haters" dan maar met bovenstaand e-mail adres mailen.

Wij schenken er verder gewoon geen aandacht aan. Het is toch al bijna afgelopen. Dit soort mensen graven al snel hun eigen graf.<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...