Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik heb geprobeerd het e.e.a. te weten te komen over EMU keys en dan met name de uitleg wat de keys doen.

Ik krijg de indruk dat als je deze keys inlaadt dat je dan geen kaart van Canal digital nodig hebt? Die heb ik overigens wel. Gaat mijn kaart kapot als ik toch de keys inlaad? Ik kijk veel op de site van Zeguers maar daar zie ik geen info hierover.

Groet

Saab

Geplaatst:

Citaat:
Gaat mijn kaart kapot als ik toch de keys inlaad?
Nee.

Citaat:
Ik krijg de indruk dat als je deze keys inlaadt dat je dan geen kaart van Canal digital nodig hebt?
Geldt nog een paar maanden, dan schakelt CD de gekraakte codering uit.

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Geplaatst:

Maar ik kan waarschijnlijk met de EMU keys meer zenders ontvangen dan ik nu al heb?

Geplaatst:

Niet van Canal, wel van enkele buitenlandse providers.

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

• Moderator
Geplaatst:

Citaat:
Gaat mijn kaart kapot als ik toch de keys inlaad?

Kan wel degelijk als je die keys in je seca2 of irdeto2 kaartje probeert te proppen.

Emu keys worden gebruikt om te experimenteren met zgn emulators of alternatieve kaarten. ze zijn dus niet geschikt om op je orginele kaart te schrijven.Je moet zowiezo uitkijken om iets op je orginele kaart te schrijven omdat vooral de nieuwe kaarten beveiligd zijn tegen dit soort dingen.Met een beetje pech activeer je wat anders dan dat je wilt (de beveiliging tegen hacken).Weet dus wat je doet.

Volledigheids halve zijn het vragen naar keys niet toegestaan(maar dat had je al gelezen in de boardregels) maar de werking ervan wel (wat je ook vroeg).

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

Match, dank je voor je heldere antwoord. Ik begrijp 1 ding niet. Zitten deze keys nu in je firmware, op je kaart of beiden? Kennelijk kan je met deze keys zonder kaart zenders ontvangen. Dan zou ik logischerwijs zeggen, ze zitten niet op je kaart.Zoals je ziet, ik ben een beginner.

Geplaatst:

bedankt

Dat was een goeie tip.

Nieuwe firmware zit erin!! Alles prima te ontvangen behalve NL 1,2 en 3 geven een schokkerig beeld, alsof de ontvangst maar half is. De ontvangstbalk geeft wel een goede ontvangst. Welke oorzaak kan dit hebben?

Geplaatst:

Zal er even bijzetten wat ik erin heb gezet anders schiet het ook niet op.

Philips Dsx 6072

$#@%!%#$#@#! firmware 6072nl base2 4.39

Geplaatst:

Kennelijk mag ik de naam niet geven!! Sorry hiervoor, wist ik niet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen