Ga naar inhoud


Hummer 5k4 crashed bij autosearch...!


Gast

Aanbevolen berichten

Hummer 5k4 crashed bij autosearch...!

Kent iemand dit effekt..?

Ik gebruik de 3.2PH patch. Eerst alle kanalen uit de zaplijst deleted. Dan een Astra autosearch en bij 98% loopt de Hummer vast. Het searchen duurt trouwens tergend langzaam. (ca. 1 uur)

De snelle zoekloop funktie gaat helemaal niet en de gedetailleerde zoekloop wel, met de crash bij 98%.

Met de orginele, laatste Humax firmware is er geen enkel probleem.<p>Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites


IanPH, bedankt voor je antwoord. Het ligt dus niet aan mijn Hummer. Blijkbaar intereseert het niemand dat die ontvangers met de laatste 3.2PH patch geen autosearch funktie meer kunnen.

Ik vind deze funktie wel belangrijk.

Ik gebruik volgende voor de hand liggende oplossing: eerst de orginele Humax firmware erin, dan een autosearch op Astra en Hotbird, zaplijst eruit met bv Humbox, dan de 3,2PH eroverheen en dan de zaplijst er weer in. Is dus een halve middag werk.

Natuurlijk zullen er mensen zijn die zeggen dat ze de kant en klare zaplijsten erin jagen, maar ik heb er nog geen één gevonden die me werkelijk bevalt. Daarom wilde ik eens mijn eigen zaplijst samenstellen en kwam er achter dat een autosearch een crash bij ca 98% veroorzaakt.<p>Groeten, Fred frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer dit eens haal alle ci en kaarten uit je humax en zet hem daarna effe uit en dan weer aan probeer het nu eens als het goed is loopt hij nu niet meer vast dit had ik ook en nu doet hij het echt perfect ik draai allcam 4.1.<p>succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je daar helaas niet mee helpen. Ik schrijf alleen om te vertellen dat ik het zelfde probleem heb ondervonden. Ik weet niet of het met orginele humax software ook gebeurd. Maar het zou wel eens met de gepatchedte software te maken kunnen hebben.<p>Greetz & suc6,<p>Ian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...