Ga naar inhoud


Is de Hydra Phoenix nog werkend te installeren.


Gast henderikus

Aanbevolen berichten


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Citaat:
Mja, Poseidon doet het hier sinds de release al perfect. Updates zou nog wel leuk zijn maar ik zou voor de rest niet weten waarom ik zou moeten updaten naar Phoenix en/of beta4?


Welke FP versie zit hierin 1.05????

Omdat er diversen verbeteringen zijn, een frontprocessor update en enkele bug-fixes. Eerlijk gezegd is de DB pas vanaf de Phoenix Final echt goed gaan lopen. En nu met de Hydra Beta is ook het TS-Playback probleem opgelost. (het afspelen van opgenomen films)

Greetz.............René

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henksat; wat ik ook doe, het lukt niet..........blijf met die last one zitten.........geen camx 20.03...hoe zit het nu eigenlijk, is het bestandje dat je mij hebt gestuurd eenmalig, of is het een link naar een nieuwe downloadlocatie voor updates van hydra??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet het geheel in deze map (plak), ligt het misschien hieraan? de file die ik steeds nieuw ontvang is wel degelijk een andere dan zijn voorganger; toch wijzigt het c-panel niet??!

 

/mnt/usb/fwpro/hydra7000-beta4-109.im/var/etc/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ligt het aan het feit dat jij hem van USB draait. Dat zie ik tenminste in je bericht staan, bij mij werkte het dus wel met Hydra in flash.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...