Ga naar inhoud


Krijg image niet uit multiboot verwijderd


Ricardo

Aanbevolen berichten

Het lukt me niet om de Ronaldd 041010.img uit de multiboot te verwijderen.

Niet met Flashwizard 4.5, ook niet met 5.0. Ik heb in de flash: Flashimage (2.6.9), op de HD de Ronaldd 041010.img en de Hydra7000 Phoenix 109.

De var staat op USB.

Suggesties????????

Dreambox 7000S, WavefrontierT90

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niemand een idee?

Ik heb net de originele DMM 109 in flash gezet en daarna weer geprobeert Ronaldd van de harddisk te verwijderen. Wederom niet gelukt.

Kan je overigens je multiboot-images beter op de harddisk zetten of verdiend de USB de voorkeur?

Dreambox 7000S, WavefrontierT90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ricardo,

 

Ik ben geen liefhebber van multiboot. Images zijn gemaakt voor de flash en ( mijn persoonlijke mening) draaien beter in de flash.

Maar de multiboot images kunnen veel beter op de usb-stick staan. Bij het aanspreken van de images, moet de hdd een spin-up maken, hierdoor kan de ontvangst tijdelijk wegvallen. Het beeld kan zelfs helemaal even weg vallen. De oorzaak hiervan is een relatieve zwakke voeding van de dreambox. Hierdoor zakt de spanning, tijdens de spin-up hdd, soms beneden de waarde van de lnb. Dus dan krijgt de lnb te weinig spanning, waardoor er geen ontvangst is.

 

Wil je alleen ronaldd van de hdd hebben of alle gegevens. Door de hdd te formateren ( met de dreambox ) zullen alle bruikbare gegevens onbruikbaar worden.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je heldere antwoord.

Nee ik wil nu alle images van mijn harde schijf wissen en ze opnieuw installeren op de USBstick.

Ik heb echter nogal een paar films staan op de HD en die wil ik graag erop houden. Dus als je een manier weet waarmee ik de films kan behouden en de images op de USB kan krijgen, dan hoor ik 't graag

Dreambox 7000S, WavefrontierT90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer net de mogelijkheid backup en zie dat de backup een grootte zal hebben van 0 kb. Idem bij hydra7000 geeft een backupgrootte van 7 of 8 Mb.

Het ziet er dus naar uit dat de image al verwijderd is, maar dat alleen de naam blijft staan.

Nog ideeen over hoe ik die naam wegkrijg?

Dreambox 7000S, WavefrontierT90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net de Hydra7000-Phoenix van de HDD verwijderd met Flashwizard en dat ging prima. De naam verschijnt ook niet meer in het multiboot-venster.

Echter die lege image Ronaldd-041010.img blijft maar in dat venster staan.

Hoe krijg ik die naamsvermelding verwijderd? Bovenstaande tips werken niet!

Dreambox 7000S, WavefrontierT90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...