Ga naar inhoud


DD op Humax 5400Z ???


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb 10306PH+Cam3,2DD-nl getest zonder goed resultaat m.n. DD werkt niet er is geen geluid of het beeld knippert.

Mijn reciever system ID 0016.0600 OAK-II, MK3 Tuner met loader H2.08<p>Werk verder met Funkaart(5in1)<p>Wie heeft goede ervaringen met Humac systeem ID 0016.0600 en kan mij verder helpen om DD te kunnen ontvangen?<p>Groet,<p>Biels rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat is er toch mis met de +CAM4.1NL versie?<p>Ik heb het over de +cam3,2DD.nl

De +cam4.1NL versie is door mij niet getest, heeft iemand er ervaring mee m.b.t. systemID 0016.0600.? m.n. digital Dolby.<p>Groet Biels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de +CAM4.1NL versie getest, maar geen geluid als ik DD activeer.<p>Mijn ontvangerstatus:<p>H/W Versie OAKI&II 2.1

S/W Versie HIC 1.03.06

Loader Versie H2.08

System ID 0016.0600<p> confused.gif" border="0 Biels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Biels,<p>

Kijks eens op onze pagina onder manual, hier wordt het een en ander uitgelegd!<p>Zorg verder dat je Humax via een optische kabel verbonden is met je DD versterker.<p>Suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste versie 3.2nl cam, ik dacht al van dit jaar, werkt DD ook goed.

En om hangers van de ontvanger zo veel mogelijk te voorkomen heb ik de ervaring om nadat je de setings hebt ingelezen even de firmware die je er nu in hebt zitten ook er opnieuw over heen te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door Chivato:

<strong>Beste Biels,<p>

Kijks eens op onze pagina onder manual, hier wordt het een en ander uitgelegd!<p>Zorg verder dat je Humax via een optische kabel verbonden is met je DD versterker.<p>Suc6!</strong><hr></blockquote><p>Bedankt voor je tips, groet Biels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...