Ga naar inhoud


Humax FACI loopt vast met ird*to-cam


Gast

Aanbevolen berichten

Mijn humax FACI loopt steeds vast tijdens of na het initialiseren van mijn pas aangeschafte ird*to-cam.

Cam is getest en is verder ok. Ook op een andere humax FACI werkte hij prima.Waarschijnlijk een software probleem dus.

Is dit probleem op te lossen met andere software en zo ja welke?<p>P.S. ik heb hem een paar maanden geleden al een keer geupdated (was hard nodig!)en om nou de oude weer terug te zetten, heb ik er weer een ander probleem bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zonder kaart loopt hij ook vast, overigens krijg ik wel beeld met een gw-kaart met kit-files,maar de balk van het initialiseren blijft op het scherm

en loopt dan vast(lees: niet meer kunnen zappen en uit zetten dmv standby-knop op de box zelf. confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die CAM het in een andere Humax F1VACI wel goed doet dan lijkt het me dat je ontvanger defekt is. Heb je problemen met beide slots..?

Is er misschien een pinnetje van je PCMCIA connector omgebogen..?

De CAM kun je controlleren met een laptop. Als je de CAM er inschuift moet de laptop dit als DVB device zien en naar een driver vragen. Dat is alvast een goed teken.

Verder kan ik je ook niet helpen.<p>Fred frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

geheel toevalig heb ik precies het zelfde probleem.

humax vaci met freecam.

humax is goed,geen probleem met welke cam dan ook

freecam is goed,werk zoals het hoort

Maar als ik mijn freecam in mijn humax plaats slaat hij om de haverklap vast confused.gif" border="0

en in sommige gevallen doet hij dan echt niets meer.

moet ik hem achter uitzetten.

of het normaal is weet ik niet,ga haast denken van

wel frown.gif" border="0

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...