Ga naar inhoud


Background aanpassen, kom er niet uit !!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik wil de background aanpassen met Background-Patcher v2.1. Nu is een nieuw plaatje laden niet ingewikkeld maar wat ik ook doe het blijft blokkerig.<p>WIE WEET HET JUISTE AANTAL PIXELS ???<p>Vooral als je iets met text maakt is het zeer lelijk. Ik heb al twee maten zien verschijnen in postings: 704 x 579 en 709 x 532 maar ook met deze twee afmetingen blijft het lelijk.<p>Hoop dat iemand het weet.<p>Groeten Tuurtje

Link naar reactie
Delen op andere sites


Haai Tuurtje,<p>De standaard afmeting van de originele Humax afbeeldingen (die met de muzieknoten op radio) is 720 x 576 pixels in .bmp formaat

Zelf gebruik ik er op formaat 1024 x 768, je moet toch zelf even kijken welke er wel of niet blokt want dat had ik bij bepaalde afbeeldingen ook; Ligt volgens mij puur aan de resolutie wink.gif" border="0

Probeer anders eens op 256 kleuren i.p.v.32bits Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

LD, heb beide geprobeerd de resultaten zijn erg wisselend dus de logica ontgaat mij een beetje hoe de afbeeldingen worden geimporteerd.<p>Bedankt voor je aanwijzing<p>Groeten Tuurtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft altijd 'blokkerig'. Dit valt bij sommige afbeeldingen meer op dan bij andere. Hoe meer kleurscharkeringen, hoe blokkeriger.

Teksten zien er altijd slecht uit. Te grote plaatjes inladen heeft geen zin omdat deze volens mij worden gere-scaled. Dat gaat op je PC kwalitatief beter. 709 x 532 pixels = king. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...