Gast Geplaatst: 27 maart 2005 Delen Geplaatst: 27 maart 2005 ik heb een index gemaakt met 2 balken aan de bijde kanten waarin links staan hoe makak ik het nu zo dat als ik een link aan klik deze gelinkte pagina in het midden van de index verschijnt en niet een nieuwe pagina opent ?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The postman Geplaatst: 27 maart 2005 Delen Geplaatst: 27 maart 2005 geef als doel (mainFrame) DM 7025,SKY Box,Visiosat Astra 1/2/HB en helaas een 110cm Visiosat met actuater in de schuur : :-( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 maart 2005 Delen Geplaatst: 27 maart 2005 en waar moet ik dat invullen ?? op de begin index of op de pagina welke word aangeklikt door een link ?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The postman Geplaatst: 27 maart 2005 Delen Geplaatst: 27 maart 2005 als je Frontpage gebruikt dan kan je in de eigenschappen van de link het doel opgeven en tevens het als standaard van de pagina DM 7025,SKY Box,Visiosat Astra 1/2/HB en helaas een 110cm Visiosat met actuater in de schuur : :-( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 maart 2005 Delen Geplaatst: 28 maart 2005 ok thnx het is me gelukt !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jolly Joker Geplaatst: 1 mei 2005 Delen Geplaatst: 1 mei 2005 Citaat: ik heb een index gemaakt met 2 balken aan de bijde kanten waarin links staan hoe makak ik het nu zo dat als ik een link aan klik deze gelinkte pagina in het midden van de index verschijnt en niet een nieuwe pagina opent ?? lees hier, dit is ook nog een mogelijkheid.link Hummie 5400 - ToH 3.4 HoT 7.5a - LV 2.08 - Aston 1.05 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen