Gast Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 Ik heb een seca2 kaart te lang niet gebruikt waardoor deze nu geen beeld meer geeft. Als ik de kaart uitlees in de ontvanger zegt die dat ik ontvangst rechten heb tot september 2004. Toen dacht ik, die kan ik zo heractiveren door canaldigitaal te bellen. Echter wanneer ik het volledige smartcard nummer invoer bij de helpdesk, komt er als antwoord: 'sorry, dit nummer is niet bekent in ons systeem'. Iemand ervaring of sugesties voor dit probleem? Alsvast bedankt voor de antwoorden.
cornea Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 heb je een settop box pakket,zoniet moet je een ander nummer bellen.(€ 0,80 p/m) of je moet je laten doorverbinden met een medewerker dan zal je wel horen wat er mis is. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen