Gast Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 De Britse tv zender "channel 4" kan ik helaas niet ontvangen. Ik krijg er geen geluid uit. Wellicht heb ik hiervoor een kaart nodig. De vraag is echter de welke. Heb namelijk al een smartcard om de zwitserse zender sf2 te ontvangen, maar blijkbaar is dat niet genoeg. Ik heb een nokia 9202s.
cookie monster Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 U heeft een Britse skybox + een officiëele kaart nodig , echter , is uitsluitend voor de inwoners van de UK !! Of met wat geluk , via een terristische antenne , analoog , echter lukt niet altijd en ook niet overal !! Via DVB-T , vergeet het maar !! Sky is in Videoguard gecodeerd !! Dus helaas !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
tellar Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 Je kan als buitenlander via bepaalde sites een FTV kaart kopen voor een euro of 75. Daarmee kan je channel 4, five en ITV1,2,3 gratis zien. Daarvoor heb je echter wel een sky digibox nodig, maar op de dreambox schijnt het ook te kunnen tegenwoordig. Of je dan ook de noodzakelijke updates binnen kan halen en hoe je een en ander installeert zonder BOX-ID is mij echter nog niet helemaal duidelijk geworden. ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
tellar Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 Voor wat betreft die sky digibox die je zou moeten aanschaffen. Wacht daar even mee. Binnenkort kan het ook in je eigen ontvanger met een dragoncam volgens de geruchten. ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
Unetwork Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 En ook met de Dbox2 nu al.... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen