Pvanwell Geplaatst: 29 maart 2005 Geplaatst: 29 maart 2005 Voordat ik grove fouten ga maken, zou ik graag gebruik willen maken van jullie kennis. Draai onder Windows Home Edition en heb een HD van 240 GB, ingedeeld in drie partities. Heb problemen gehad met de brander en heb op advies van de leverancier mijn c-schijf geformateerd en opnieuw opgestart met de opstart-cd van de leverancier. Heb natuurlijk een back-up gemaakt op de e-partitie. Nu wil ik de back-up dus weer terugzetten op mijn c-schijf. Moet ik deze schijf nu eerst formateren en dan opstarten met de Norton Ghost? Graag jullie hulp. Bij voorbaat dank. Pvanwell
diana1 Geplaatst: 29 maart 2005 Geplaatst: 29 maart 2005 Hoi. Ik doe het gewoonlijk zo. Opstarten met norton ghost en dan naar mijn partitie waar mijn back-up is gemaakt. Groetjes.
Pvanwell Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Geplaatst: 29 maart 2005 Het probleem is dat door de opstart-cd van de leverancier een home-edition op mijn c-schijf is geplaatst, wat ik uiteraard niet apprecieer. Ik wil gewoon mijn oude gegevens, dus de back-up, op mijn c-schijf weer zetten, maar dat kan natuurlijk niet op de wijze, zoals geadviseerd. Misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest. Dus nu ???? Groet Pvanwell
Poetsdoekje Geplaatst: 29 maart 2005 Geplaatst: 29 maart 2005 Citaat: maar dat kan natuurlijk niet op de wijze, zoals geadviseerd. Jawel hoor gewoon zoals geadviseerd op C: zetten en gaan met die banaan. Zo heb ik het ook gedaan met een nieuw geplaatse harde schijf groetsie van poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Pvanwell Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Geplaatst: 29 maart 2005 Ga hety proberen. Je hoort nog van me. Bedankt alvast Groet Pvanwell
The Librarian Geplaatst: 29 maart 2005 Geplaatst: 29 maart 2005 In ghost wel kiezen voor terugzetten van partitie from image. en niet voor device of disk from image. Anders ben je al je partities kwijt. grtz, André
Pvanwell Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Geplaatst: 29 maart 2005 Joepie, het is me gelukt. Heeft wel lang geduurd voordat alles weer hersteld is, maar heb weer mijn oorspronkelijk programma terug. Diana1, Poetsdoekje en The Librarian hardstikke bedankt voor jullie hulp. Een blije Pvanwell
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen