Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou hier zijn ze dicht

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Hallo sat vriend,

Als ik dit lees kan geen sleutel helpen behalve abbonement.

MVG

Dat Sly Italia naar NDS gaat weet ik en dat gebeurt in april. TV Cabo gaat 1 april over op Nagra2. Digial+ 21 mrt: C+ Deporte 1/2/3, Golf+, (Taquilla)

22 mrt: C+ Cine 1/2/3

28 mrt: C+ 1/2/...30

30 mrt: Cinemania 1/2/...30, Dcine Espana, TCM, hollywood, Mezzo, tve Clasico, Barça tv, Caza y Pesca, Playboy TV

31 mrt: overig entertainment & muziek

4 apr: alle overige

AB Sat & TPS Via2.5 in de zomer dan kunnen daar nog ff van genieten en dan zal er al wel wat nieuws uit zijn

Canal Digitaal Nederland 31 maart naar irdeto2 dan zal sbs6 als eerste weg gaan en dan volgt de rest en dan nog Polsat dit gaat ook in april naar Nagra2 en mediaset is al over gegaan mediaguard 2 v7.3 gr riccardo

dat Sly Italia naar NDS gaat weet ik en dat gebeurt in april. TV Cabo gaat 1 april over op Nagra2. Digial+ 21 mrt: C+ Deporte 1/2/3, Golf+, (Taquilla)

22 mrt: C+ Cine 1/2/3

28 mrt: C+ 1/2/...30

30 mrt: Cinemania 1/2/...30, Dcine Espana, TCM, hollywood, Mezzo, tve Clasico, Barça tv, Caza y Pesca, Playboy TV

31 mrt: overig entertainment & muziek

4 apr: alle overige

AB Sat & TPS Via2.5 in de zomer dan kunnen daar nog ff van genieten en dan zal er al wel wat nieuws uit zijn

Canal Digitaal Nederland 31 maart naar irdeto2 dan zal sbs6 als eerste weg gaan en dan volgt de rest en dan nog Polsat dit gaat ook in april naar Nagra2 en mediaset is al over gegaan mediaguard 2 v7.3 gr riccardo

Geplaatst:

Omdat het weinig met CI modules en CAMmen heeft te maken, maar meer met de overschakeling naar Nagravision "2" lijkt het me verstandig deze topic ook maar "op zwart" te zetten. Het beeld zal ook wel een hele beste tijd zwart blijven ben ik bang :-(

Jammer, maar aan alle mooie dingen komt een einde.....

Peter.

of...................?

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.