comtech Geplaatst: 29 maart 2005 Delen Geplaatst: 29 maart 2005 Citaat: Ohhh dat van die cam had ik niet gezien. Dan valt het nog mee. Zo een setje van een cam en kaart kost ook snel een dikke €130,-. Ja, en dit zit er ook nog bij een [color:"red"] Satfinder voor het perfect instellen van de schotel. [/color] Toch een leuke set voor de beginner of voor op de camping? Grtz, comtech. Ik ga van hier naar daar en telkens als ik daar ben ben ik weer hier, vreemde zaak. Topfield 5500 PVR 200 Gb, Aston Seca Dual 1.07 v2.18, Nokia 9500S Amon 5.4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Poetsdoekje Geplaatst: 29 maart 2005 Delen Geplaatst: 29 maart 2005 Citaat: De advertentie is ook op de site van deze drogisterij keten te vinden. Ja, ja de lont steekt in het *****vat poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
comtech Geplaatst: 29 maart 2005 Delen Geplaatst: 29 maart 2005 Citaat: Citaat: De advertentie is ook op de site van deze drogisterij keten te vinden. Ja, ja de lont steekt in het *****vat poetsie Ja is zeer zwaar gekruid...vat je hem? Grtz, comtech. Ik ga van hier naar daar en telkens als ik daar ben ben ik weer hier, vreemde zaak. Topfield 5500 PVR 200 Gb, Aston Seca Dual 1.07 v2.18, Nokia 9500S Amon 5.4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ludacriss Geplaatst: 29 maart 2005 Delen Geplaatst: 29 maart 2005 Erg goedkoop voor een beginner... sinds een mediaguard cam + seca 2 card al gauw 150 euro kost. Je betaald dus 285-150=135 euro voor ontvanger + schotel etc. Leuk voor op je camping enzo. w0000t? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pippen2 Geplaatst: 29 maart 2005 Delen Geplaatst: 29 maart 2005 En met de ontvanger (Opentel 3000) zijn leuke dingen te doen, dus ook geschikt voor de hobbyist. Het is namelijk aan het plaatje te zien precies dezelfde die een tijdje geleden bij die goedkope supermarkt verkocht werd... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 maart 2005 Delen Geplaatst: 30 maart 2005 Citaat: - DiseqC 1.2 ondersteuning Kijk dat gaat de goede kant op, is ie teminste ook op te waarderen naar een draaibare instalatie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen