Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 1 maand later...

• Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

In de zipfile van reccopy zitten een aantal bestanden. Hoe gebruik ik deze precies (welke map op de topfield, hoe instellen, enz) en hoe werkt de tap verder?

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Geplaatst:

Je hebt een 5000, dus alleen de tap-file overzetten naar Autostart....

Wybo

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Geplaatst:

Hoi Wybo,

Moet er geen ini file of zo iets dergelijks worden ingesteld net zoals bij de sfastcopy tap? Starttijd, afstandsbedieningknop toewijzen, fta-kanaal kiezen, enz.?

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Geplaatst:

Zie bijlage. Is wel in duits.... cry

Anleitung RecCopy.pdf

Wybo

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Geplaatst:

Dankeschön. smile

Ik lees in deze pdf dat de functies van RecCopy via TSR Commander of Tap Commander veranderd kunnen worden. En dat je via Filer of Improbox gekopieerde opnames kunt verwijderen. Dat zou dus betekenen dat ik per se ook 1 of meerdere van deze taps moet installeren?

En de decodering, kan die niet sneller dan 4x?

Papa & Mama †

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jorgen
Dankeschön. smile

Ik lees in deze pdf dat de functies van RecCopy via TSR Commander of Tap Commander veranderd kunnen worden.

En de decodering, kan die niet sneller dan 4x?

Deze zin bedoel je?
Citaat:
Die Optionen von RecCopy können durch die Sleep-Tastewhistle
oder über den TSRCommander
bzw. TAP-Commander aufgerufen werden (siehe auch Kapitel 9.5
„TSR-Commander bzw. TAP-Commander“).

en nee, 4x is het snelste

Wybo

Dreambox DM600PVR

Geplaatst:

Ach... het stukje over de Sleep-taste heb ik over het hoofd gezien.

Jammer dat 4x het snelste is, maar dat zal uiteindelijk ook wel voldoen.

Jij bent RecCopy gebruiker. Kan je met de sleep-toets evenveel instellen als wanneer je toch tap/tsr commander gebruikt?

Bedankt weer voor je antwoord/uitleg.

Papa & Mama †

Geplaatst:

Jazeker. Maar als je meer taps gebruikt is soms de volgorde van laden belangrijk (Quicktimer is er zo één). Tapcommander is dan de tool om de volgorde goed te zetten. Als taps samenwerken met Tapcommander wil dat alleen maar zeggen dat je het instellingen menu vanuit TC kan benaderen...

Wybo

Dreambox DM600PVR

Geplaatst:

OK, duidelijk. Dankjewel.

Volgende vraag: Film1.3 zendt uit van 19.00 uur tot 07.00 uur. Kan ik films die in deze tijd zijn opgenomen, ook buiten deze tijd om decoderen met RecCopy, sfastcopy, of handmatig kopieren?

Papa & Mama †

Geplaatst:

Jorgen,

Als je duits niet zo goed is begrijp ik het, maar het staat echt in de handleiding!!

Als je e.e.a. automatisch wil doen stel je de tijd in het menu in en maak je een timer via dat menu. Wil je buiten de automatische fastcopy een of alle opnames dedoderen kan dat in hetzelfde menu!

Wybo

Dreambox DM600PVR

Geplaatst:

Hoi Wybo,

Ik begrijp wel wat er over die timers staat in de handleiding, maar dat was niet mijn vraag. Wat ik bedoelde is dit:

Stel:

- Je neemt op van een kanaal dat maar een gedeelte van de dag uitzendt: bijv. Film 1.3, of TCM.

- Vanzelfsprekend neem je op terwijl er op het betreffende kanaal een uitzending is.

- Je opname blijkt nog gecodeerd en je wilt deze decoderen.

- Je stelt RecCopy in om te kopieren/decoderen.

Mogelijkheid 1:

Wanneer RecCopy decodeert binnen de uitzendtijd van bijv. Film1.3 of TCM dan lijkt het me duidelijk: de opname wordt gedecodeerd.

Mogelijkheid 2:

Maar - en dit is dus waar ik op doel - WAT gebeurt er wanneer RecCopy begint te decoderen in de tijd dat Film1.3 en TCM geen uitzending hebben? In het geval van TCM wordt dan Cartoon Network uitgezonden. In het geval van Film1.3 is de zender op zwart en heb je geen kijk-rechten. Kan deze opname dan toch gewoon gedecodeerd worden?

Dus kort samengevat: ik begrijp het idee van de timerinstelling, automatisch vernieuwende timers, enz., enz..

Maar wat gebeurt er wanneer de Topfield een opname wil decoderen op het moment dat de opname-zender niet meer uitzendt? Kan de opname dan gewoon gedecodeerd worden ja/nee?

Ik hoop dat mijn vraagstelling zo duidelijker is. Eigenlijk is dit dan ook geen specifieke RecCopy-vraag, maar meer een vraag over de afspeel-/kopieermogelijkheden van de Topfield.

Papa & Mama †

Geplaatst:

Geen probleem. Dit wordt gewoon gedecodeerd.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Geplaatst:

Fijn! Bedankt voor je antwoord mrbeegee.

En Wybo, jij ook bedankt voor je hulp bij mijn vragen.

Papa & Mama †

Geplaatst:

Ik snap hem.

Citaat:
7.6 Entschlüsselungssender

· „Aufnahme“

Vor Beginn der Entschlüsselung wird auf den Sender geschaltet, von dem die

zu entschlüsselnde Aufnahme stammt.

· Beliebiger Sender der Senderliste

Vor Beginn der Entschlüsselung wird stets auf den hier eingestellten Sender

geschaltet.

Wat er gebeurt bij de eerste optie (en die bedoel je blijkbaar) weet ik niet.

Ik gebruik zelf de tweede optie en heb daar zelf BVN (ongecodeerd dus) geselecteerd. Al mijn opnamen worden gewoon gedecodeerd....

Wybo

Dreambox DM600PVR

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen