Ga naar inhoud


Toppie "hic5400allcam4.1.hdf " is OK


Gast

Aanbevolen berichten

Heb de "echte" 4.1 allcam en settinglijst van Pet123 in mijn Hummie gezet.<p>Alles werkt perfect, lekker snel. Kan maar een paar kleine vertalingsfoutjes vinden.<p>Gezeur van de CI-Rode-Balk is over. Hummie wordt wel warmer, dus zal eerdaags toch een koelertje moeten gaan plaatsen.<p>Iemand anders nog vreemde ervarigen, tips adviezen.<p>Grtz,<p>Kimble

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad na 2 dagen verklaar ik hierbij 4.1 als een Beta vol met bugs.<p>1. Vertaling in diverse menu's niet goed

2. Temperatuur is inderdaad veel te hoog

3. Loopt vast bij inlezen kanalen

4. Backgrounds verre van mooi

5. "Soft reset" werkt niet, dus aan/uit

6. CI Module Conax resulteerd in error 1823 ???<p>Dus ff een backflash en 4.0 uitproberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom op zeg, de humax word warmer, kan iemand mij dit even uit leggen hoe een sat ontvanger warmer word door de software te vervangen. Wat doet hij dan, de clock freq. omhoog gooien? Of is software versie 4.1 zo veel meer complexer dan de 4.0 versie dat er meer cpu tijd nodig is en dus de cpu warmer wordt. Gaat hij dan meer spanning trekken uit de voeding?<p>Totdat iemand er een verklaring heeft blijf ik het echt onzin vinden, sorrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch is het waar

Vanaf ik nieuwe software in mijn Humax heb

wordt hij niet meer zo warm.

Van tevoren kon je er nauwelijks een hand op houden en nu is hij lauw.

Ik dacht van tevoren ook van dat kan toch niet aan de software liggen.

Een voeding blijft een voeding en daar wordt niets aan veranderd door de software.

Hoe het komt weet ik ook niet maar het is wel zo<p>Groetjes Harrie confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...