Ga naar inhoud


Canaldigitaal vlaanderen


Gast

Aanbevolen berichten


Ik heb de keys....

Maar probleem zit hem bij het opstarten van de humax...<p>No services registered...press ok to proceed<p>en daarna manual en advanced search...<p>en dan gaat niks meer...?<p>Kan je mij helpen ?<p>Groetjes

Mitch <p>-------------------------------------------------

Dit is heel normaal als je een humax aanzet zonder kanalen, maar loopt hij daarna vast of dit zijn de 2 opties die je krijgt? In het laatse geval zou ik hem eens laten zoeken laugh.gif" border="0

Als hij vastloopt kan ik je ook niet verder helpen het is wel normaal dat hij niets doet tot hij kanalen gezocht heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

SOFTWARE RELEASE NOTE For CI-5100C

Software version HQCI 1.03.03

Loader version & System ID L 1.37 (0018.0000 / 0018.0010 <p>maar mijn ontvanger heeft nog steeds L 1.36<p>heel eigenaardig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn weten veranderd de loader versie niet, maar wel de software versie die je upload.

Software version HQCI 1.03.03 is geschikt voor Loader version & System ID L 1.37 (0018.0000 / 0018.0010).

Is er geen probleem met de verbinding van pc naar Humax?

Zie je hem ook uploaden nadat je WDN4OAK hebt opgestart en software version HQCI 1.03.03 hebt geladen (door op de tab file information te klikken), vervolgens zorg je er voor dat je Humax is uitgeschakeld door de hooftschakelaar achteraan af te zetten. Dan klik je op dowmload (in het programma) WDN4OAK, zet de hoofdschakelaar on en dan zie je dat de upload gebeurd!

Leg eens precies uit wat je doet en wat er gebeurd, anders kunnen wij U niet helpen!

M.v.g.

Guy

rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...