Gast Henri Aalten Geplaatst: 1 april 2005 Geplaatst: 1 april 2005 Ik heb de volgende scanner HP Scanjet 5370C Krijg deze niet werkend met de Omnipage Pro 14 OCR Software de scanner werkt verder goed. waar kan of moet ik naar kijken.
Tonskidutch Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 hoi kijk of de oorspronkelijke drivers en scansoftware geinstalleerd zijn van hp of dat windows XP zijn eigen wma drivers erop heeft.. bij xp krijg ik de software er ook niet meer op en kunnen enkele gestuurde handelingen van de ocr software niet via het xp drivertje.. (Dat geld niet alleen voor scanners, ook camera's zoals canon digitale camera's accepteerd XP de software van canon niet meer) overigens hp heeft meestal wel goede support met eventueel aangepaste xp drivers. (maar in mijn geval, scanjet 4200c niet) cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 HP heeft de twain driver Pro 2.5 Rev 1.0 Deze scanner werkt overegens verder prima op de site van dieze software wordt deze scanner niet ondersteund, maar daar staan dan ook alleen de scanners op die zij hebben getest wat kan ik verder nog doen of proberen
Tonskidutch Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 is lastig te zeggen met die combinatie moet er eigenlijk wel wat ervaringen zijn maar dan meestal even bij een forum kijken specifiek voor de omnipage pro.. communities voor omnipage zal eens meezoeken. cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Gast Henri Aalten Geplaatst: 3 april 2005 Geplaatst: 3 april 2005 Heb het met de nieuwste driver van HP werkend gekregen. Bedankt voor de moeite
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen