Ga naar inhoud

DISEqC switch 2/1

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben opzoek naar een DISEqC switch 2/1 van zeer goede kwaliteit om te schakelen tussen Astra en Hotbird. Naar welk merk moet ik uitkijken? Het is voor buiten. Ik heb een Philips DSX 7072.

Geplaatst:
Citaat:
Ik ben opzoek naar een DISEqC switch 2/1 van zeer goede kwaliteit om te schakelen tussen Astra en Hotbird. Naar welk merk moet ik uitkijken? Het is voor buiten. Ik heb een Philips DSX 7072.

Klik hier
Geplaatst:

hoi, etienne,

goede middag, ik heb nog een switch liggen als je interesse hebt, maar waarom ga je niet voor een draaibaar systeem. laat het me maar weten.

groetjes, ad

Geplaatst:
Citaat:
hoi, etienne,
goede middag, ik heb nog een switch liggen als je interesse hebt, maar waarom ga je niet voor een draaibaar systeem. laat het me maar weten.
groetjes, ad

De switch die ik nu gebruik geeft soms, de ene dag wel en de andere dag niet, bij momenten een te zwak signaal waardoor de nederlandse en sommige andere zender even wegvallen. Wanneer ik de switch ertussen uit haal geeft dat een signaalwinst van om en bij de 5% en dat is genoeg om alles stabiel te houden. Ik weet niet of jouw switch beter is? Ik heb wel niet de duurste. Ik heb mijn schotel vandaag nogeens uitgericht en die staat goed, een beter signaal kan ik niet krijgen.
Ik lees op de Diseqc hetvolgende: 2 in 1, Basic edition, Germany, freq 900-2300 mhz. Er staat ook een paardekopje op getekend.
Geplaatst:

lijkt me dat je eerst wat meer signaal moet versieren, als het hangt op 5%

controleer je LNB eens? afstand, beetje draaien wil soms ook wat opleveren als je schotel zelf goed staat

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen