Ga naar inhoud


Welke ontvanger


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<p>Ik zit al een tijdje te denken om een andere

ontvanger aan te schaffen(hen nu een philips 5816)

want standaard mediaguard gaat me vervelen.

Wie heeft een goede tip voor me?

Hoor veel positieve geluiden over Humax terwijl

het eigenlijk niet z'on heel bekend merk is.(toch?)

wie kan me helpen??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb sinds een paar maanden ook de switch gemaakt van 5816 naar een humax 5400z.

bij handelaar gepatht gekocht, absoluut geen spijt een geheel nieuwe wereld is opengegaan.<p>Maar ik denk dat dit voor meerdere receivers dan de humax geldt.

het is en blijft een persoonlijke keuze.

Ik heb het gehele board goed door gelezen en een keuze gemaakt.<p>suc6 met jouw keuze.<p>[ 24-01-2002: Bericht gewijzigd door: hobbytv ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het geheel met Hobbytv eens. Ik ben via een Hyundai HSS1000IR zeer snel naar een Humax overgestapt; geweldig apparaat met vele Humax sites,; dus zeer veel ondersteuning en software aanwezig. Geen enkel appparaat biedt dat!!!.

Als je wil sat-hobbyen en alle mogelijkheden wil uitbuiten met alle coderingssystemen in een apparaat dan heb je maar EEN keuze en dat is de Humax 5400Z gepatched. Just my 02 cents. Groeten, Leo. smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraag jongens(en meisjes??)<p>Je hebt de HUMAX 5400( met irdeto aan boord en 2 x CI) en ook 5500( met cryptoworks en 2x ci) en

de 5700(met nagravision en 2x ci)<p>als ik 1 van deze ontvangers zou kopen moet ik er voor seca-ontvangst er altijd nog een pcmcia oftewel ci-module voor seca bij kopen(toch??)<p>graag antwoord,(alvast bedankt!)<p>Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een humax 5400 is te patchen, dan heb je geen SECA (PCMCIA/CI) module meer nodig, en kan je gelijk ook nog een aantal andere system (viaccess & nagra & betacrypt (wat weer een dialect is op irdeto)) ontvangen. Echter de humax van tegenwoordig is niet meer zo makelijk te patchen (z-board en dergelijke) het fijne weet ik er niet van...

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

 

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...