harleyke Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 tijdens opstarten van mijn pc,krijg ik de melding in explorer exe is een fout opgetreden,ik krijg dan alleen mijn wallpaper,en verder start hij niet op,wat betekend dit,en wat kan ik hier aan doen, groeten harleyke 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Poetsdoekje Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 Geeft ie ook aan welke fout?! poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
harleyke Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Geplaatst: 2 april 2005 appname:explorer exe app ver 6 0 2900 2180 modname shell 32 dll modver 6 0 2900 2578 offset 003e 420 harleyke 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Ome Merde Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 1. opstarten in de veilige modus 2. start -> uitvoeren -> sfc /scannow (intypen, enter) es kijken wat ie te melden heeft ... merDe deze ruimte is te huur
comtech Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 Dit heb ik ook al eens gehad en heb dat opgelost volgens onderstaande methode: Als je Internet Explorer raar doet, zit er vaak niks anders op dan hem opnieuw te instaleren, zelf proberen te repareren wil vaak niks helpen, en van het fout raport word je vaak ook niks wijzer van. Met deze handige tweak instaleert Windows Internet Explorer weer, zodat hij weer zo goed als nieuw is. Wat je alleen ervoor nodig heb is je Windows Xp cd. Ga naar start en klik op uitvoeren typ daar in het volgende: [color:"red"] rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf [/color] als je alles goed heb gedaan word er gevraagt om je CD erin te doen, heb je hem er al ingedaan dan instaleerd Internet Explorer zich zelf weer. Wat in het rood staat kun je kopieeren, en dit plak je gewoon in uitvoeren hoef je niet te typen. Succes. Grtz, comtech. Ik ga van hier naar daar en telkens als ik daar ben ben ik weer hier, vreemde zaak. Topfield 5500 PVR 200 Gb, Aston Seca Dual 1.07 v2.18, Nokia 9500S Amon 5.4
harleyke Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Geplaatst: 2 april 2005 ik wil eerst proberen in veilige modus, maar hoe geraak ik in veilige modus ? harleyke 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
comtech Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 Tijdens het opstarten op F8 drukken. Grtz, comtech. Ik ga van hier naar daar en telkens als ik daar ben ben ik weer hier, vreemde zaak. Topfield 5500 PVR 200 Gb, Aston Seca Dual 1.07 v2.18, Nokia 9500S Amon 5.4
harleyke Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Geplaatst: 2 april 2005 in veilige modus gestart,ik geraak gewoon niet verder als die foutmelding,start niet door,ik zit hier nu te chatten met een oud laptopje heb ook 2 keer systeemherstel gedaan,niks helpt,zal weer werk worden voor de pc winkel denk ik wat ik me ook afvraag,gisteren was er niks aan de hand en vandaag is explorer weg,kan dit dan zomaar gebeuren? grtz harleyke 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Ome Merde Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 als er niet veel belangrijke data opstaat zou ik hem gewoon formateren en opnieuw installeren. is de kortste klap. merDe deze ruimte is te huur
harleyke Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Geplaatst: 2 april 2005 zal denk ik de oplossing zijn iedereen bedankt voor de goede raad groeten harleyke 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Ðeninux Geplaatst: 3 april 2005 Geplaatst: 3 april 2005 Je kan ook opstarten F8 dan kiezen voor laatste configuratie terugzetten. Misschien werkt dat. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
harleyke Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Geplaatst: 3 april 2005 vooraleer ik er een nieuwe istallatie doe,zou ik eerst nog eens willen proberen via de cd van xp de herstelprocedure te doen,maar de vraag is nu hoe kom ik bij de herstelfunkie op de cd van xp? ik heb ook gezien dat bij taakbeheer processen explorer exe niet voorkomt,is gewoon verdwenen groetjes ps laatste config heb ik ook geprobeerd,lukt ook niet 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Ðeninux Geplaatst: 3 april 2005 Geplaatst: 3 april 2005 Kan je niet gewoon de explorer opnieuw installeren ? De herstel functie kom je tegen als je xp opnieuw gaat installeren. De oude windows wordt gevonden en dan komt de vraag wilt u deze herstellen toets "R" of..bla bla DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
harleyke Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Geplaatst: 4 april 2005 ik ben die herstelprocedure tegengekomen,er word een wachtwoord van de admin gevraagt,en dat heb ik niet,dan heb ik een nieuwe installatie gedaan,maar die pc werkt nog langs geen kanten, ik heb die ongeveer begin januari laten bouwen,is ondertussen al bij 4 verschillende binnengeweest,en blijkbaar kan niemand de fout vinden,4a5 keer per avond begint er een stemmeke te spreken,die zegt...system failed cpu you have of iets dergelijks,degene die hem gebouwd heeft lachte mij gewoon uit,tot ik het had opgenomen met de gsm,dan piepte hij anders,om het kort te houden,zij hijik zal de postsreporter uizetten,dan hoor je het niet meer,maar ik zit dus nog altijd met da stemmeke,op den duur word ik er zot van. samenstelling pc is asus k8v se de luxe amd athlon 3200+64 1024 geheugen radion 9000 case tsunami dream met window. morgen gaat hij nog maar eens binnen,weer bij een andere pc shop.ik ben de tel kwijt wat me die kist al heeft gekost. groetjes harleyke 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Ðeninux Geplaatst: 4 april 2005 Geplaatst: 4 april 2005 aha, je hebt de zelfde pc als mij. Nou wat je moet doen is als volgt: Opstarten in de bios, en dan ff cpu confuguratie op auto zetten en dan ff saven. Als het goed is ben je nu van het probleem af. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen