Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

tijdens opstarten van mijn pc,krijg ik de melding in explorer exe is een fout opgetreden,ik krijg dan alleen mijn wallpaper,en verder start hij niet op,wat betekend dit,en wat kan ik hier aan doen,

groeten harleyke

1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.

Geplaatst:

appname:explorer exe

app ver 6 0 2900 2180

modname shell 32 dll

modver 6 0 2900 2578

offset 003e 420

harleyke

Geplaatst:

Dit heb ik ook al eens gehad en heb dat opgelost volgens onderstaande methode:

Als je Internet Explorer raar doet, zit er vaak niks anders op dan hem opnieuw te instaleren, zelf proberen te repareren wil vaak niks helpen, en van het fout raport word je vaak ook niks wijzer van. Met deze handige tweak instaleert Windows Internet Explorer weer, zodat hij weer zo goed als nieuw is.

Wat je alleen ervoor nodig heb is je Windows Xp cd.

Ga naar start en klik op uitvoeren typ daar in het volgende:

[color:"red"] rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf [/color]

als je alles goed heb gedaan word er gevraagt om je CD erin te doen, heb je hem er al ingedaan dan instaleerd Internet Explorer zich zelf weer.

Wat in het rood staat kun je kopieeren, en dit plak je gewoon in uitvoeren

hoef je niet te typen.

Succes.

Grtz, comtech.

Ik ga van hier naar daar en telkens als ik daar ben ben ik weer hier, vreemde zaak.

Topfield 5500 PVR 200 Gb, Aston Seca Dual 1.07 v2.18, Nokia 9500S Amon 5.4

Geplaatst:

Tijdens het opstarten op F8 drukken.

Grtz, comtech.

Ik ga van hier naar daar en telkens als ik daar ben ben ik weer hier, vreemde zaak.

Topfield 5500 PVR 200 Gb, Aston Seca Dual 1.07 v2.18, Nokia 9500S Amon 5.4

Geplaatst:

in veilige modus gestart,ik geraak gewoon niet verder als die foutmelding,start niet door,ik zit hier nu te chatten met een oud laptopje heb ook 2 keer systeemherstel gedaan,niks helpt,zal weer werk worden voor de pc winkel denk ik wat ik me ook afvraag,gisteren was er niks aan de hand en vandaag is explorer weg,kan dit dan zomaar gebeuren?

grtz harleyke

Geplaatst:

vooraleer ik er een nieuwe istallatie doe,zou ik eerst nog eens willen proberen via de cd van xp de herstelprocedure te doen,maar de vraag is nu hoe kom ik bij de herstelfunkie op de cd van xp? ik heb ook gezien dat bij taakbeheer processen explorer exe niet voorkomt,is gewoon verdwenen

groetjes

ps laatste config heb ik ook geprobeerd,lukt ook niet

Geplaatst:

Kan je niet gewoon de explorer opnieuw installeren ?

De herstel functie kom je tegen als je xp opnieuw gaat installeren. De oude windows wordt gevonden en dan komt de vraag wilt u deze herstellen toets "R" of..bla bla

DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak

Geplaatst:

ik ben die herstelprocedure tegengekomen,er word een wachtwoord van de admin gevraagt,en dat heb ik niet,dan heb ik een nieuwe installatie gedaan,maar die pc werkt nog langs geen kanten, ik heb die ongeveer begin januari laten bouwen,is ondertussen al bij 4 verschillende binnengeweest,en blijkbaar kan niemand de fout vinden,4a5 keer per avond begint er een stemmeke te spreken,die zegt...system failed cpu you have of iets dergelijks,degene die hem gebouwd heeft lachte mij gewoon uit,tot ik het had opgenomen met de gsm,dan piepte hij anders,om het kort te houden,zij hijik zal de postsreporter uizetten,dan hoor je het niet meer,maar ik zit dus nog altijd met da stemmeke,op den duur word ik er zot van.

samenstelling pc is

asus k8v se de luxe

amd athlon 3200+64

1024 geheugen

radion 9000

case tsunami dream met window.

morgen gaat hij nog maar eens binnen,weer bij een andere pc shop.ik ben de tel kwijt wat me die kist al heeft gekost.

groetjes harleyke

Geplaatst:

aha, je hebt de zelfde pc als mij. Nou wat je moet doen is als volgt:

Opstarten in de bios, en dan ff cpu confuguratie op auto zetten en dan ff saven.

Als het goed is ben je nu van het probleem af.

DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen