Gast Geplaatst: 3 april 2005 Geplaatst: 3 april 2005 Ik heb mijn Ph 7072 voorzien van nieuwe software m.b.v een oslink. Als ik nu zap valt het signaal weg, na het eruit halen en terugplaatsen van de antenne kabel doet ie het weer maar na 1 keer zappen valt ie weer weg. Ik heb er deze software ingezet: LeXfilesFirmware_6072NL_Base2_2-4-2005 (Fix 4.40) Monoblock. Als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag. Groeten Hans
Gast Geplaatst: 3 april 2005 Geplaatst: 3 april 2005 En als je hem zelf laat scannen over astra en hotbird?
Gast Geplaatst: 3 april 2005 Geplaatst: 3 april 2005 Dat zou ik eens moeten proberen, maar dan moet ik hem daarna zeker weer patchen?
Gast Geplaatst: 3 april 2005 Geplaatst: 3 april 2005 Het is inderdaad zo dat ie nu wel zapt met signaal, maar wat moet ik nu doen om hem weer goed te krijgen met een patch?
Smurf Geplaatst: 3 april 2005 Geplaatst: 3 april 2005 niets? Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast Geplaatst: 3 april 2005 Geplaatst: 3 april 2005 Nee, als de ontvanger is gepached dan valt na iedere zap het signaal weg, als ik de antenne eruit haal en daarna weer terug doe dan doet ie het weer, na de volgende zap is ie weer weg!!
Gast Geplaatst: 3 april 2005 Geplaatst: 3 april 2005 Waarschijndelijk iets met de monoblokinstellingen. Even in de zenderlijst die je erin zet controleren of astra en hotbird wel goed zijn ingesteld. Gr. Ronald
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen