Ga naar inhoud

BBC 3 en 4 niet te vinden op Astra 2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb vorige week mijn schotel geinstalleerd voor Astra 1 en Astra 2 zodat ik ook alle BBC zenders kan ontvangen. Heb geen probleem met BBC 1 en BBC 2, maar ik krijg BBC 3 en BBC 4 niet (geen signaal zegt ie). Ook 'savonds als ze uitzenden heb ik geen ontvangst. De andere Astra 2 kanalen krijg ik prima door met zo'n 85%.

Weet iemand wat het probleem kan zijn? Zowel de automatische scan van zender als het handmatig invoeren van de frequenties werkt niet!

Thanks,

Paul

Geplaatst:

Mijn ontvanger heeft ook moet gehad met het vinden van de BBC 3 & BBC 4. Toen heb ik bij het zoeken "netwerk" aangevinkt en toen werden ze gelijk gevonden en ook de plaatselijke BBC1 & BBC2 zenders.

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Geplaatst:
Citaat:
Mijn ontvanger heeft ook moet gehad met het vinden van de BBC 3 & BBC 4. Toen heb ik bij het zoeken "netwerk" aangevinkt en toen werden ze gelijk gevonden en ook de plaatselijke BBC1 & BBC2 zenders.

BBC 3 en 4 beginnen vanaf 19:00 uur Engelse tijd (20:00 uur Nederlandse tijd) Ze zouden dan te scannen moeten zijn. Overdag zitten er de kinderzenders CBBC en Cbeebies.

Ik had hiervoor (heb nu een Dreambox) een Pace Puma dat was pas een ramp. Overdag scannen kreeg je CBBC en Cbeebies, ging je 's avonds scannen dan kreeg je BBC3 en BBC4 maar na het opslaan van BBC3 en BBC4 waren CBBC en Cbeebies uit de zenderlijst verdwenen. Ging je de volgende dag overdag weer scannen dan vond de Pace weer CBBC en Cbeebies maar na het opslaan waren BBC3 en 4 weer uit de lijst.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen