The Undertaker Geplaatst: 4 april 2005 Geplaatst: 4 april 2005 Ik heb last bij opstarten windows mediaplayer dat het systeem spontaan uit gaat? krijg blauw venster met melding:driver irql not less or equal. cmudax.sys 0XEF1A3800 base at )0XEF18200 datestamp 41075e9b. Draai Windows XP Professional. Betekend dit dat ik Windows opnieuw moet instaleren? The Undertaker ------------------------------------------------- Dreambox 7000s - NSLU2 - USB HD 160 GIG WD - Wavefrontier T55 - 4 lnb's Invacom Single
Gast Geplaatst: 4 april 2005 Geplaatst: 4 april 2005 er zit weinig anders op. Het is bijna niet meer te verhelpen. Ze noemen het ook niet voor niks het blauwe scherm des doods. dus ik zou zeggen instaleer ze. suc6
Gast Geplaatst: 4 april 2005 Geplaatst: 4 april 2005 Je zou ook windows mediaplayer opnieuw kunnen installeren dat kan gewoon en dan eens weer proberen.
Ome Merde Geplaatst: 4 april 2005 Geplaatst: 4 april 2005 http://www.sat4all.com/ubbthreads/faq/index.php?ToDo=view&questId=118&catId=15 deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 4 april 2005 Geplaatst: 4 april 2005 Meestal werkt dat niet want op een of andere manier blijft er een fout in het register zitten. En dat is er haast niet uit te krijgen. En opnieuw instaleren werkt dan ook niet want hij verandert het register niet meer. Ook door media player te deinstaleren haal je niet het register leeg.
Actros Geplaatst: 4 april 2005 Geplaatst: 4 april 2005 Probeer eens met je systeemhersteller een paar dagen terug te gaan toen hij wel goed werkte. Hum5400(z)2.08 +camToH8.0, Triax 88, monoblock, MasteraII, MasterCDR2LCD
The Undertaker Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Geplaatst: 5 april 2005 Actros Systeem herstel helpt niet. intussen geprobeerd. wdcompute Widows mediaplayer verwijderd en nieuwe mediaplayer bij microsoft gedownload,en geinstalleerd. Dit heeft het probleem niet verholpen. Bedankt beide voor het meedenken. Denk toch dat ik opnieuw moet gaan instaleren. The Undertaker ------------------------------------------------- Dreambox 7000s - NSLU2 - USB HD 160 GIG WD - Wavefrontier T55 - 4 lnb's Invacom Single
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen