Ga naar inhoud


Hummie 5400 + IrdetoII patch


Gast

Aanbevolen berichten

Weet iemand hier iets over een gepatch Humax 5400

kan die Irdeto II aan???? (Intern) wegens satkoos heeft ds9 files met oa Nova sleutels.

Maar bij mij blijft het zwart. Toch de juiste sleutels.<p>Groeten

Richie

Link naar reactie
Delen op andere sites


@svetik, wat vertel je me nou?

Irdeto II werkt toch op iedere irdeto ontvanger?

Alleen de "sterkte" van de encryption en de kaart zijn veranderd, maar het systeem is zo goed als hetzelfde gebeleven hoor!

Je moet dus met iedere originele irdeto ontvanger irdeto II zenders kunnen ontvangen/decoderen.

Dus: Originele humax 5400(z) met originele Nova abonnement kaart moet werken.<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Toxic, dat dacht ik dus ook. Een kennis van mij uit Griekenland was met de kerstdagen bij mij op bezoek en bracht zijn orginele Nova kaart mee. (Europa zonder grenzen...haha..!) Die kaart deed het dus niet in mijn Humax 5400.

Daarom kwam ik tot die conclusie.<p>Groet, Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik mee eens. De nova werkt 100% op de humax!!!

Heb het hier zelf ook. Alleen wachten we nog op een nieuw type gw of fun card, die dus veel goedkoper is. 46 euros per maand is toch erg duur ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Korrigeer me als ik fout ben.

Is het niet zo dat IRDII alleen een kleine wijziging is in de manier waarop de key ver-/ontsleuteld wordt?

Heel diep uit mijn geheugen komt dat er 1x extra rond gegaan werd.

In ieder geval is het zo dat het geen kompleet nieuw encryptie systeem is en in principe iedere IRDI ontvanger probleemloos IRDII kan ontvangen, mits men de juiste kaart/en software heeft in de eeprom en de chip.

Avensis

Link naar reactie
Delen op andere sites

irdeto ii is gewoon een opvolger, zelfde soort encryptie alleen wat snellere wissel en meer pmk;s ik ben bezig met een file waar mee je em kan kijken. <p>groeten,<p>Togooz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...