j.ehlen Geplaatst: 4 april 2005 Geplaatst: 4 april 2005 Ik stoor me er regelmatig aan dat, als ik op een internet pagina zit en ik ga naar volgende, volgende, dit lukt, ga ik echter terug (vorige) dan krijg ik op het beeldscherm dat hij de pagina niet kan vinden. Twee keer op vorige en ik ben weer bij de eerste pagina, maar mis de rest van de pagina's. Is hier wat aan te doen ? Grtz, John [Put brain in motion before moving mouth.]
j.ehlen Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Geplaatst: 6 april 2005 Niemand ????? Geen slimpie die dit ook heeft(gehad) en weet hoe dit op te lossen valt? John [Put brain in motion before moving mouth.]
Ome Merde Geplaatst: 6 april 2005 Geplaatst: 6 april 2005 krijg je zo'n "is verlopen" melding ? druk dan eens op F5 (vernieuwen), wil wel eens helpen ... merDe deze ruimte is te huur
j.ehlen Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Geplaatst: 6 april 2005 Hoi, Het beeldscherm wat ik krijg is een hele pagina met als kop, deze pagina kan niet worden weergegeven en vervolgens het verhaal van : ga naar vernieuwen , start pagina opnieuw op etc. Bij vernieuwen komt er niets uit het adres opnieuw ingeven levert de beginpagina weer op. Dit gebeurt dus niet bij elke site elke keer. John [Put brain in motion before moving mouth.]
Gast Geplaatst: 6 april 2005 Geplaatst: 6 april 2005 Als dat nog ééns voorkomt druk je de 'shift-toets' in + op vorige klikken...normaal zou 't nu moeten lukken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen