osdebos Geplaatst: 4 april 2005 Geplaatst: 4 april 2005 Weet iemand of het signaal van de schotel ook te versterken is? Als iemand daar ervaring mee heeft hoor ik dat graag. Signaal wordt toch wel minder bij mij naarmate de kabel langer wordt en dan heb ik liever versterker er tussen dan het hele huis van nieuwe kabel te voorzien. DM 800 + 7000 + 500S + 500C
leo1949 Geplaatst: 4 april 2005 Geplaatst: 4 april 2005 Natuurlijk is het te versterken en de ruis ook. Beter is het om te kijken naar een grotere schotel en/of betere kwaliteit kabel en LNB. Dit is gewoon vele malen goedkoper dan met versterkers lopen te rommelen. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast Geplaatst: 5 april 2005 Geplaatst: 5 april 2005 Je kunt gewoon versterkertjes kopen die je dan (dicht bij de LNB) in de lijn zet. Gewone satelietboer heeft ze wel. Overigens: Zolang je ontvangst goed is, niet doen. Het is pas een probleem als het een probleem is...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen