Gast Geplaatst: 12 februari 2002 Geplaatst: 12 februari 2002 Is het mogelijk om met humbox de antenna posities (en Diseq aan/uit settings) te importeren van mij Humax naar en nieuwe settings lijst. Als ik een nieuwe settings lijst will laden moet ik elke keer mijn sattelieten opnieuw zoeken en bewaren. graag reacties<p>Ton
pet123 Geplaatst: 12 februari 2002 Geplaatst: 12 februari 2002 Met humbox niet mogelijk maar met setedit wel. Volgensmij is de mogelijkheid van importeren ook mogelijk in de demo versie van setedit.
Gast Geplaatst: 12 februari 2002 Geplaatst: 12 februari 2002 petje ik heb dezelfde ervaring als tony. nu toch ook een andere vraag ?ik kom nooit uit de satelitten die in de lijst aanwezich zijn In you lijst staan andere satelieten als in de sattellieten-lijst in de instellingen.en met de aanmaak kies ik dan maar een satteliet die nog niet geprogrammerd is.en ik heb maar 16 sattelieten in de lijst.hoe los jij dit op. (ik ben wel blij met de satgegevens van you) groetjes qmabir
Aanbevolen berichten