Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb hier net een nieuwe twin dragon cam 4.1 binnen. Ik heb nog nooit iets met programmeerbare cams gedaan maar er al wel veel over gelezen. Nu las ik op dit forum in oudere threads dat sommigen meenden dat er aparte predator-software speciaal voor de 4.1 op de twin dragon 4.1 moet. Is dit waar? Of is elke predator-versie te gebruiken?

gr. Jelle

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Geplaatst:

Beste Jelle,

Ook voor de nieuwe Dragon Twin v4.1 cam kan je de zelfde predator software gebruiken als voor de 'oudere' dragon cam's.

Ter info: Predator v3.04 is voor alsnog de enige versie die met een originele Canal+ (Seca) kaart draait !

Succes.

Geplaatst:

oke, ik lees zoveel over mislukte programmeer-pogingen met de 4.1. Weet ik in elk geval welke firmware ik moet gebruiken. Kan ik met dragoncrypt controleren of deze goed is? Ik heb er al wat firmware mee bekeken en hij geeft dan aan dat de "checksum ok" is. Ik neem aan dat dat hetzelfde is als hetgeen je controleert met een of ander dcp-tuxinbox programma?

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Geplaatst:

Ik heb alleen ervaring met de 'Dragon Card Loader'. Hiermee programmeer ik mijn loadercard (mbv een Multipro programmer).

Hiermee heb ik al verschillende keren mijn Dragon Cam (ook een twin v4.1) geprogrammeerd en nooit problemen mee gehad.

Geplaatst:

Heb vrijdag mijn twin v4.1 Dragon binnen gekregen

voor het laden gebruik ik een PC loader Card

werkt perfect en gewoon de 3.07 er opgezet

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Discovery en zo gaat ook goed t.e.m. 304. Bij latere versies heb je last van Freezes.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik weet niet of het aan de combinatie cam <-> receiver liggen kan. Ik heb eerst sinds de 3.05 geen problemen meer........

Ik heb meerdere officiele kaarten, die alle zonder problemen werken met de predator 3.07, geen freezes of andere storingen (meer).

Het enigste wat mij af en toe opvalt is dat als ik nieuwe Predator op de cam zet ik bij een provider / codering die ik nog niet geprobeert heb, ik de receiver uit en weer aan moet zetten, omdat er niets gebeurt. Dat is alleen de eerste keer zo, daarna niet meer.

In deze zinnen.

mvg

Geplaatst:

Ik draai hier met een Aston 1.05 voor C+

en de Dragon twin 4.1 en ik moet zeggen dit werkt echt goed

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen