willem53 Geplaatst: 8 april 2005 Geplaatst: 8 april 2005 Beste vrienden van sat4all, mijn matrix-cam heeft het begeven en ik vroeg me af of iemand in de buurt van A'dam een cas-interfase heeft om te kijken of er nog leven in zit, evt tegen kleine vergoeding. Verder nog een vraag over programmeren van fun8515/1024. Met funprom lukt het wel om fun4 files er op te krijgen (freak27) maar niet de fun5-files (all4-1) die nodig zijn om een zeta-cam 0.80 te programmeren. Zijn dit soms cas-files? Wat is het verschil. Ik krijg format error.Alvast bedankt. Willem53
PeHa Geplaatst: 8 april 2005 Geplaatst: 8 april 2005 Citaat: Beste vrienden van sat4all, mijn matrix-cam heeft het begeven en ik vroeg me af of iemand in de buurt van A'dam een cas-interfase heeft om te kijken of er nog leven in zit, evt tegen kleine vergoeding. Willem53 In de buurt van A'dam, ja, 12 km buiten A'dam in richting Almere. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
willem53 Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Geplaatst: 9 april 2005 Dat is pech! Kom net thuis, maar kan het morgen overdag, b.v. na 12u? Ik blijf nog even hangen, dus ik hoop dat je mijn bericht ontvangt, en kan beantwoorden. Nog even wel je adres. Willem
willem53 Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Geplaatst: 9 april 2005 Het betreft een matrix cam reloaded. (Was ik vergeten.) Willem
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen