MagicOnline Geplaatst: 8 april 2005 Geplaatst: 8 april 2005 Welke smartcards (coderingen)kunnen allemaal op newcamd CS draaien? Ik weet dat SECA2 goed werkt maar welke coderingen draaien nog meer? CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Fredo Geplaatst: 10 april 2005 Geplaatst: 10 april 2005 dat is alles er werkt bij mij in elk geval geen andere in ik ben nog bezig met testen maar kan er geen aan het draaien krijgen Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
rlckring Geplaatst: 10 april 2005 Geplaatst: 10 april 2005 Hier draaid naast seca2 ook viaccess 1, 2 en tps perfect.
MagicOnline Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Geplaatst: 10 april 2005 Ik heb indertussen al meer info weten te verzamelen: Seca 1 & 2 --> 3.58 Mhz Viaccess 1 & 2 --> 3.58 Mhz Conax --> 3.5 Mhz Nagravision 1 --> 6 Mhz Irdeto 1 & 2 --> 6 Mhz Nds --> 3.58 Mhz Cryptoworks --> 3.58 Mhz Dit is onder Newcamd 5.28 CS op een linux machine. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen