Ga naar inhoud


Dolby Digital


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<p>Klopt het dat nu (2002c) DD zou moeten werken op Premiere? Als ik op de humax omschakel van Stereo naar DD, dan zie ik wel de ac-3 indicator op mijn versterker aan gaan, maar er is geen geluid hoorbaar. Prosieben gaan wel goed.<p>Werkt het nu gewoon niet, of doe ik wat fout.<p>[ 14-02-2002: Bericht gewijzigd door: Blob ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook hier hetzelfde (probleem)

Ligt niet echt aan de 2002c, had de b versie en 4+ ook frown.gif" border="0

Schakel voor geluid maar een stap omhoog via de groene knop, dan gaat ook je versterker van AC3 naar stereo frown.gif" border="0

'T is "nog" niet anders (ligt volgens mij bij PW)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de tv gids van premiere erop naslaat zie je dat ze sommige uitzendingen in DD uitzenden en anderen weer in stereo!<p>Dit veroorzaakt het probleem, niet de firmware.<p>

Groetuh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt helemaal,<p>Alleen is het vreemd dat Premiere het AC3 signaal (lees: geluidsspoor) niet downmixed naar stereo cq. pro Logic, zoals Pro 7 dat doet.

Om deze (onbenullige) reden heb ik Dolby Digital op 'off' staan in de system setup. Dit heeft als nadeel dat ik bij een DD 5.1 uitzending steeds handmatig het DD geluidsspoor moet kiezen.<p>Het blijft een 'rommeltje' is satellietland.<p>Groet,

Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij ligt het echt niet aan de firmware maar aan de zender waar je op afstemt. want het is heel verschillend de ene keer wel dd dan weer niet nou en ik kan me niet voorstellen dat de firm de ene keer wel doet en de andere keer weer niet.<p>groeten maikie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij heb ik wel dd op premiere.

Dit had ik ook al 3.2+ patch.

met 2002c werkt het ook goed en ik hoef niet handmatig te switchen naar dd.

Hij doet 5.1 en 2.0 perfect en in 2.0 is vaak gewoon dolby prologic.<p>[ 19-02-2002: Bericht gewijzigd door: jochie ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...