vmp Geplaatst: 9 april 2005 Geplaatst: 9 april 2005 Ik zou graag willen weten met wat voor apparatuur je 4:2:2 feeds kunt kijken. Ik las al iets over een pc-kaart van technisat, maar is dat tot nu toe de enige oplossing? Ik kan er zo weinig over vinden.... wellicht kunnen de feedhunters op dit board daar meer over vertellen? ET9500 XT5 image with CCcam 2.3.0 - Triax 110 rotating with modified powertech DG380 LNB: MTI Highline Pro Twin
de vrije fries Geplaatst: 9 april 2005 Geplaatst: 9 april 2005 hoi, ze zijn te ontvangen met de satellietreciever qs1080ir en de qs1080irci van quali. qs1080ir kost ongeveer 530 euro qs1080irci kost ongeveer 585 euro. meer info www.satpaza.com/quali/1080irci.htm . groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
prutsie Geplaatst: 9 april 2005 Geplaatst: 9 april 2005 De goedkoopste oplossing blijft toch het PCI DVB kaartje van Technisat (Skystar II). Dat ding kost bij de meeste satboeren 65 Euro. Met een emulator geinstalleerd en een programmer aan een comport heb je zo een volwaardige ontvanger. Kabeltje van de tv-out van je VGA kaart naar je televisie, kabeltje van je geluidskaart naar je stereoset, et voila. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen